Oss testetøser imellom

Tok en til test i ettermiddag. Håper det ikke er skygge! 10 dpo idag.
Fersk test.
20180410_181432.jpg
Tørket test.
aviary-image-1523387761554.jpeg

Håper ikke dette er skygge for din del. Men jeg har fått flere av disse med tydlige skygger. Og disse testene er super trege [emoji85]
Var eneste jeg hadde [emoji26] men skal se idag om jeg får kjøpt noen annen merke.

Her har vi egentlig blitt enige om å vente med prøving igjen til i alle fall august, men til tross for at jeg går på p-piller så testes det jevnt og trutt her. Det kunne jo hende at den der ene glemte pilla var essensiell :P Klarer til og med å bli skuffa hver gang testen er negativ. Bare vent til vi faktisk prøver! Da blir det testing da!!

Her har vi egentlig blitt enige om å vente med prøving igjen til i alle fall august, men til tross for at jeg går på p-piller så testes det jevnt og trutt her. Det kunne jo hende at den der ene glemte pilla var essensiell :P Klarer til og med å bli skuffa hver gang testen er negativ. Bare vent til vi faktisk prøver! Da blir det testing da!!

Haha, godt å høre! Vi skal også vente til aug/sept, men tester i vei. Spesielt EL-tester [emoji85] Jeg går ikke på pillen lenger da, så unnskyldingen er at det er greit å ha litt kontroll [emoji56]

Haha, godt å høre! Vi skal også vente til aug/sept, men tester i vei. Spesielt EL-tester [emoji85] Jeg går ikke på pillen lenger da, så unnskyldingen er at det er greit å ha litt kontroll [emoji56]
Hehe, alltid fint med kontroll :D tror jeg må droppe pille snart jeg også, for lurer sånn på hvordan den syklusen egentlig er nå. Med forrige barn ble jeg gravid rett etter jeg slutta på piller, men med forskjøvet syklus, så hadde plutselig positiv test 2 uker etter jeg trodde løpet var kjørt for pp1. Ble litt kluss med ultralyd og sånt

8C9A6F27-5706-45B8-8BEB-AC5E763CBD25.jpeg

Overste: gårsdagens morgenurin.
Midten er imorges og nederst cb early og tatt nå nettop.

267AD858-B205-4548-96C9-944F4556B127.jpeg

Så tok jeg to El-tester på gøy...som er positive? What? Har jeg to EL på en syklus da eller? Jeg skjønner ikke noe jeg:-/

Vis vedlegget 252890

Overste: gårsdagens morgenurin.
Midten er imorges og nederst cb early og tatt nå nettop.

Vis vedlegget 252891

Så tok jeg to El-tester på gøy...som er positive? What? Har jeg to EL på en syklus da eller? Jeg skjønner ikke noe jeg:-/
EL tester kan slå ut på graviditet og, og siden du har en svak strek på testene så kan det være derfor EL slår ut [emoji4]

IMG_0444.JPG

Dette er garantert en skyggestrek på en first response... [emoji849]

Har ikm i dag. Men tok testen på ettermiddagen ti minutter etter jeg hadde tisset. Så veldig utvannet urin. Men den burde vel uansett vært sterkere?

Jeg har hatt noen fryktelige kvalmebølger som har kommet på samme tidspunkt i to dager nå... Æsj for en teit test!!

Back
Topp