Oss testetøser imellom

Vis vedlegget 252946

Dette er garantert en skyggestrek på en first response... [emoji849]

Har ikm i dag. Men tok testen på ettermiddagen ti minutter etter jeg hadde tisset. Så veldig utvannet urin. Men den burde vel uansett vært sterkere?

Jeg har ikke prøvd first response, men jeg skimter jo noe på testen. Kan godt være at urinen bare var for utvannet. Prøv morgenurin i morgen (og ikke drikk så mye i kveld).

Vis vedlegget 252946

Dette er garantert en skyggestrek på en first response... [emoji849]

Har ikm i dag. Men tok testen på ettermiddagen ti minutter etter jeg hadde tisset. Så veldig utvannet urin. Men den burde vel uansett vært sterkere?
Min erfaring er at First response er de safeste testene.
Ser jo rosa strek og

Denne er jo sterkere enn igår! 11 dpo? Her vil jeg absolutt si at det er håp! :-)
Takk ikke å skrive ferdig før den ble sendt av gårde [emoji14]
Men jeg føler ingenting er i gang her, føles bare tomt. Sist fikk jeg antydning til strek 10 dpo, og ganske klar strek 11 dpo. Så når det kun var en skygge idag så er ikke håpet så stort

Takk ikke å skrive ferdig før den ble sendt av gårde [emoji14]
Men jeg føler ingenting er i gang her, føles bare tomt. Sist fikk jeg antydning til strek 10 dpo, og ganske klar strek 11 dpo. Så når det kun var en skygge idag så er ikke håpet så stort

Det kan være forskjellig fra gang til gang og 11 dpo er veldig tidlig. Jeg ville ha testet videre med stor optimisme! :-)

Ser strek på alle sammen! :) Håper at de blir sterkere! :)

Det håper jeg og:) men aner ikke hvor lang syklusen min er heller. Så er så vanskelig å vite når ikm er. Me tror den er lengre enn normalen for sist to ganger var syklusene 35 dager.

Har testet idag med 25mlu tester og den slo ikke ut. Så om jeg virkelig er gravid så er det ihvertfall tidlig enda, uansett syklus;)

Last edited:
6 dpo [emoji23] [emoji111] testetøs
20180411_073629.jpg

Det håper jeg og:) men aner ikke hvor lang syklusen min er heller. Så er så vanskelig å vite når ikm er. Me tror den er lengre enn normalen for sist to ganger var syklusene 35 dager.

Har testet idag med 25mlu tester og den slo ikke ut. Så om jeg virkelig er gravid så er det ihvertfall tidlig enda, uansett syklus;)

Er mye morsommere å teste med 10 mlu tester. :-) Har du gått tom for det? Isåfall får vi håpe at hcg stiger raskt så du snart får sett strek igjen! :-)

Er mye morsommere å teste med 10 mlu tester. :) Har du gått tom for det? Isåfall får vi håpe at hcg stiger raskt så du snart får sett strek igjen! :)

Det er så sant! ;) hehe.
Nei jeg har 1 igjen av tidligtestene. Og kjenner jeg meg selv rett så greier jeg ikke la være å teste imorgen tidlig;)
Håper bare så inderlig at det er en liten en inni der ❤️

Back
Topp