Håndarbeid

Jeg liker heller ikke det og bruker magic loop, altså lang wire. Hvor får du tak i så korte rundpinner, de har ikke hatt det de butikkene jeg har vært innom og spurt etter det. Fikk tak i tre sånne små pinner som skal fungere på samme vis, men kun i metall. Jeg er ikke så glad i metallpinner.

Sandnes garn har pinner i 30cm, disse r riktignok i metall, men fant de på 23cm i en nettbutikk, de er av merket HiyaHiya og i bambus. Jeg elsker de:) Har aldri prøvd med på magic loop, men har hørt det skal være bra:)

Ja det er jo sikkert bare en vanesak:)

Jeg klarer ikke gå tilbake til det etter at jeg begynte med loop. Bruker rundpinner til ALT. Har gitt bort alle settepinnene mine nå.

Jeg strikker og strikker på buksa. Er på siste volangen nå, men det tar jammen tid, det er jo de det er mest masker på i hele prosjektet, og så er det attpåtil 3 av dem!

Jeg strikker og strikker på buksa. Er på siste volangen nå, men det tar jammen tid, det er jo de det er mest masker på i hele prosjektet, og så er det attpåtil 3 av dem!

Skulle gjerne hatt litt av de speed-fingrene dine altså [emoji178]

Speed og speed, fru Blom. Jo, kanskje i det siste, men plutselig får jeg sirup på fingrene igjen. Alt eller ingenting.

Speed og speed, fru Blom. Jo, kanskje i det siste, men plutselig får jeg sirup på fingrene igjen. Alt eller ingenting.

Sirup kan du få i august ;)

Jeg har forresten fått ferdig begge beina og satt dem sammen. Skal ta bilde etterpå å vise

Yes! Da var Lillans prinsessbyxor ferdig. Har garn til en til i en størrelse større, i grått. Strikke den med en gang eller ta noe annet i mellom? Hmmm ...

8AB3C050-CF96-4D16-AB10-9A337C9F2F41.jpeg
4031238D-0DF1-422A-BFCC-22123394EC4E.jpeg

Back
Topp