Håndarbeid

Så mye fine ting dere strikker! Jeg klarer ikke laste opp bilder her inne, filene er for store selv om jeg har justert filstørrelse til det laveste. Merkelig...

Etter at jeg fikk vite kjønn har jeg strikket en Ankers heldrakt i Dale Babyull og holder på med et Bellateppe i Sandnes tynn merino:) Kommer nok til å jobbe jevnt og trutt med teppe innimellom andre prosjekter frem til termin:D

Jeg har brukt mye drops baby merino/merino extra fine tidligere, men syntes Sandnes garn har så fine farger i forhold. Bare synd prisen er dobbelt så høy! Forøvrig nupper alt på meg:( Skikkelig kjipt!

Om du tar bilde i Snapchat og lagrer skal det gå fint uten problemer :)

Ellers enig med deg i garnet, bruker mest drops baby merino selv :) Forelsket meg i rosafargen gammelrosa og sitrongul (?) tror jeg den andre heter :)

Om du tar bilde i Snapchat og lagrer skal det gå fint uten problemer :)

Ellers enig med deg i garnet, bruker mest drops baby merino selv :) Forelsket meg i rosafargen gammelrosa og sitrongul (?) tror jeg den andre heter :)

Åh takk for tips, da får jeg prøve å gå via snapchat for å kunne legge ut bilder:)

Kjøpt mønster til denne shortsen :Heartbigred tenkte å lage en til guttungen på 1 ( når jeg får tid mellom alle andre prosjekter) blir nokk en til lillebror og :p

Vedlegg

• 78CCA5BD-33D9-4885-A61E-6DC69831099A.jpeg
    78CCA5BD-33D9-4885-A61E-6DC69831099A.jpeg
    252,3 KB · Visninger: 32
Hjelp, hvordan skal jeg velge hvem som "skal få lov til" å strikke for meg? Har eliminert tre stykker av seks, men nå er jeg stuck altså. :depressed: Alle tre har mer enn grei pris og har fornuftige garnforslag. En har oppgitt hvor lang tid hun trenger, en annen har jeg sett andre ting hun har strikket og hun tredje er desidert billigst. :p

Kanskje jeg burde komme på flere prosjekter og gi dem ett hver?! *mind blown*

Hjelp, hvordan skal jeg velge hvem som "skal få lov til" å strikke for meg? Har eliminert tre stykker av seks, men nå er jeg stuck altså. :depressed: Alle tre har mer enn grei pris og har fornuftige garnforslag. En har oppgitt hvor lang tid hun trenger, en annen har jeg sett andre ting hun har strikket og hun tredje er desidert billigst. :p

Tre prosjekter finner du glatt når du begynner å leite... og så blir neste prosjekt å lære degselv å strikke, så slipper du sånne dilemma i fremtiden [emoji1303]. Du kan også ta en tur i garnbutikken og kjenne på garn selv. Det pleier å være ferdigstrikkede plagg i de ulike garntypene også, så du kan se hvordan de blir... lykke til med valget!

Gi dem ett hver, eller to av dem. Vips skal du se jeg kan strikke for deg også. Gjør gjerne det når jeg bare får noen av prosjektene mine a jour. Nå skal jeg straks på strikkefestival igjen også. Jeg ass!

Gi dem ett hver, eller to av dem. Vips skal du se jeg kan strikke for deg også. Gjør gjerne det når jeg bare får noen av prosjektene mine a jour. Nå skal jeg straks på strikkefestival igjen også. Jeg ass!
Jeg lurte på om jeg kanskje skulle dra på strikkekafé på tirsdag, bare for å starte forsiktig et sted... :)

Jeg lurte på om jeg kanskje skulle dra på strikkekafé på tirsdag, bare for å starte forsiktig et sted... :)

Koselig det. Har gjort det flere ganger og det er fine folk, og hvis det feks er i en strikkebutikk får du masse veiledning av de ansatte i garnkvalteter mm.

Jeg er litt sur akkurat nå. Nesten ferdig med bena til pinsessbyxen (det geniale med ensfarget strikk og magic loop), og så oppdager jeg at jeg har fått et nøste feil parti på butikken. Og det synes. Kanskje ikke for mange av dere, men jeg ser det godt. Jeg får se hva jeg gjør, jeg mister litt motivasjonen av sånt. Hadde jeg dog visst det før jeg begynte å strikke hadde jeg enten kunnet bytte eller bruke det ene nøstet på overkropp og frynser, nå blir ett ben i hver farge. Jeg må tenke litt på denne før jeg strikker videre.

Ville valgt hun som du har sett ferdig produkt fra hvor du er fornøyd :) Eventuelt som de andre sier gi dem et prosjekt hver.

Jeg forstår forøvrig hvorfor jeg har fått feil. Pleier å sjekke partiet selv også, og har nok blingset like mye som hun bak disken ...

30A7E94B-A13B-472D-85FF-1744CD4C92A8.jpeg

Jeg er litt sur akkurat nå. Nesten ferdig med bena til pinsessbyxen (det geniale med ensfarget strikk og magic loop), og så oppdager jeg at jeg har fått et nøste feil parti på butikken. Og det synes. Kanskje ikke for mange av dere, men jeg ser det godt. Jeg får se hva jeg gjør, jeg mister litt motivasjonen av sånt. Hadde jeg dog visst det før jeg begynte å strikke hadde jeg enten kunnet bytte eller bruke det ene nøstet på overkropp og frynser, nå blir ett ben i hver farge. Jeg må tenke litt på denne før jeg strikker videre.

Oh, nooo! Det er så fælt når der blir sånn... lag et nytt bein i riktig parti. [emoji33]

Æsj, så kjedelig!
Hater når det skjer. :/
Oh, nooo! Det er så fælt når der blir sånn... lag et nytt bein i riktig parti. [emoji33]

Ja, nå har jeg strikket et helt nytt ben. Det irriterende nå er jo alt det ikke fikk akkurat like mange runder på vrangborden og sikkert ikke blir akkurat like langt eller har økningene på samme sted, men men ... Sa perfeksjonisten og vurdere drite i hele buksa. :sorry:

Ja, nå har jeg strikket et helt nytt ben. Det irriterende nå er jo alt det ikke fikk akkurat like mange runder på vrangborden og sikkert ikke blir akkurat like langt eller har økningene på samme sted, men men ... Sa perfeksjonisten og vurdere drite i hele buksa. :sorry:
Jeg er veldig sikker på at den blir veldig fin likevel! :)

Må le litt av at det finnes flere av oss der ute [emoji23].

Begynt litt på andre beinet til tidligere-sparkebukser-som-nå-blir-heldress, bare 3 cm igjen ca før de skal settes sammen og strikkes videre på oppover :) Ikke strikket på denne siden typ forrige sommer :P

08D4FF35-BFB3-4826-BCD0-088D08511B59.jpeg

Back
Topp