Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært på UL.
Og det var bare en tom fostersekk der ... ingenting inni.....
Blighter Ovum eller hva faen...
Er i sjokk...

men kjære vakre vene
for en *slagitrynet* melding å lese!!!
jeg er helt fri for ord
Har vært på UL.
Og det var bare en tom fostersekk der ... ingenting inni.....
Blighter Ovum eller hva faen...
Er i sjokk...

Jeg vet ikke.. har tatt blodprøve idag og skal tilbake på sykehuset å ta ¨på onsdag for å sjekke hcg... skjønner ikke poenget,for det var helt tydelig ingenting inni der... Vet ikke hva som skjer nå..What??? Nei og nei, så trist. Skjønner godt at du er i sjokk.
Hva skjer videre nå?
Skvisekos til deg og gode tanker![]()
Jeg er virkelig helt nummen.. vil bare ha det som er inni der ut...Hvaaaaaaaaa?????!!!! Jammen i huuuuleste!!!!!men kjære vakre vene
for en *slagitrynet* melding å lese!!!
jeg er helt fri for ord
![]()
Jeg vet ikke.. har tatt blodprøve idag og skal tilbake på sykehuset å ta ¨på onsdag for å sjekke hcg... skjønner ikke poenget,for det var helt tydelig ingenting inni der... Vet ikke hva som skjer nå..

Jeg aner ikke hva som skjer nå... virkelig ikke..Det skjønner jeg. Hadde vært greit for deg å vite litt hvordan og hva.
Ble helt satt ut her selv....![]()
Jeg aner ikke hva som skjer nå... virkelig ikke..
Skulle jeg også ønske akkurat nå...må holde masken for sønnen min er her,..kan nok ikke kjenne på det før ikveld..Skulle ønske jeg kunne krype gjennom skjermen her og gi deg en god klem.
Skulle jeg også ønske akkurat nå...må holde masken for sønnen min er her,..kan nok ikke kjenne på det før ikveld..
Vet ikke hva jeg har foran meg engang...Uff, så utrolig trist og urettferdig[emoji30]
Masse lykke til med alt du har foran deg, håper dere tar godt vare på hverandre[emoji173]️
Det skjønner jeg sååå UTROLIG godtJeg er virkelig helt nummen.. vil bare ha det som er inni der ut...