Jeg må visst forlate dere

Det er uansett veldig godt å dele dette med dere som vet hvordan ting er... mine venniner skjønner ingenting..må forklare ... kjenner det er sykt irriternde..

Ja, enig, veldig godt å snakke på forum med noen som har vært gjennom tilsvarende ting og kan forstå. Det er som regel masse man lurer på og masse sterke følelser og så er man så alene om det. Du får bruke forumet masse til det du trenger!

Uff, noe så grusomt [emoji22] Veldig lei meg på dine vegne. Du har lagt fra deg spor her allerede, og vi kjenner sorgen sammen med deg [emoji173]️ Håper tiden fremover går fort og smertefritt for seg, og at enden på historien er en velskapt liten tass [emoji173]️ Da vil du sitte igjen og tenke "Så heldig at det ble akkurat deg" Masse lykke til og så sender jeg deg en god klem! [emoji8][emoji8][emoji8]

Tusen takk til dere alle som har sendt meg klemmer og gode ord og tanker og alt.
Det hjelper. Jeg koste meg virkelig her inne med dere,kommer til å savne dere og forumet.
Jeg håper dere alle får velskapte barn til slutt. Det unner jeg dere alle,snille gode jenter! Huff. Blir trist bare av å skrive dette.. :(

Jeg får se det på den positive siden. Vin til helgen og salami i kjøleskapet. Hehe. Det var ikke vår tur denne gangen heller.
Men vi får bare børste skitten av oss å prøve på nytt når tiden er inne.

Tusen takk til dere alle som har sendt meg klemmer og gode ord og tanker og alt.
Det hjelper. Jeg koste meg virkelig her inne med dere,kommer til å savne dere og forumet.
Jeg håper dere alle får velskapte barn til slutt. Det unner jeg dere alle,snille gode jenter! Huff. Blir trist bare av å skrive dette.. :(

Jeg får se det på den positive siden. Vin til helgen og salami i kjøleskapet. Hehe. Det var ikke vår tur denne gangen heller.
:Heartred:Heartred:Heartred masse lykkeønskninger til deg,du vil absolutt bli savnet:Heartred:Heartred:Heartred

Huff ble så lei meg av å lese dette søte deg! Det fortjener du virkelig ikke. Fikk en klump i magen når jeg leste <3 Jeg hadde en BO nå i desember/januar. Først måtte jeg vente for var på tul i 5+3. Da jeg var nesten 8 uker ble det utskrapning. Legen var usikker på om det var exu, alle legene sa forskjellige ting så det var tøft. . Men kirurgien gikk supert og ble gravid på første eggløsning etterpå som hittil ser ut til å gå veldig bra <3 du har nok tre valg: utskrapning, medisinsk eller vente. Jeg har bare tatt utskrapning på begge mine MA og det har gått så fint og ikke hatt noe smerte.

Krysser fingrene for deg for at det snart løser seg <3

Spør meg gjerne spm så svarer jeg om jeg kan hjelpe på noe vis. Bor du i Oslo og har sykehus her?

Huff ble så lei meg av å lese dette søte deg! Det fortjener du virkelig ikke. Fikk en klump i magen når jeg leste <3 Jeg hadde en BO nå i desember/januar. Først måtte jeg vente for var på tul i 5+3. Da jeg var nesten 8 uker ble det utskrapning. Legen var usikker på om det var exu, alle legene sa forskjellige ting så det var tøft. . Men kirurgien gikk supert og ble gravid på første eggløsning etterpå som hittil ser ut til å gå veldig bra <3 du har nok tre valg: utskrapning, medisinsk eller vente. Jeg har bare tatt utskrapning på begge mine MA og det har gått så fint og ikke hatt noe smerte.

Krysser fingrene for deg for at det snart løser seg <3

Spør meg gjerne spm så svarer jeg om jeg kan hjelpe på noe vis. Bor du i Oslo og har sykehus her?
Tusen takk for svar! Det er en trøst å vite at andre har opplevd dette, selv om jeg ikke unner noen det. Forferdelig jævlig...
jeg bor langt ifra Oslo dessverre :(

Tusen takk for svar! Det er en trøst å vite at andre har opplevd dette, selv om jeg ikke unner noen det. Forferdelig jævlig...
jeg bor langt ifra Oslo dessverre :(

Ja det kjente jeg også <3 Hvor langt på vei er du? Du må jo bli henvist til sykehuset for oppfølging. Det er vanlig protokoll.

Ja det kjente jeg også <3 Hvor langt på vei er du? Du må jo bli henvist til sykehuset for oppfølging. Det er vanlig protokoll.
8+5...
kjæresten skal opp å hente en sånn lapp til blodprøvene imorgen og skal spørre legen om hva som skjer videre og at jeg ønsker dette ut av kroppen min nå... så får vi se hva han sier

Nå ble jeg lei meg, og sjokkert :-(

Du har vært så flink til å svare her inne, og skrive gode ting. Jeg savner deg allerede og er så lei meg for den triste beskjeden dere fikk i dag.
Ta godt vare på hverandre <3

God varm klem til deg

Og kom gjerne innom her etterhvert hvis du syns det føles greit <3
Fordi vi håper dere kommer med gode nyheter igjen snart. Klem

Huff, må bare slutte meg til de andre og si at dette var forferdelig trist å lese [emoji174] hadde så inderlig håpet at alle vi som var her skulle få lov til å gå hele veien sammen.

Jeg hadde en BO i 2015, påvist 8+3, og jeg måtte også inn for å ta hcg-prøver, sånn i tilfelle jeg var kortere på vei enn antatt. Det ble håndtert medisinsk hos meg. Tre runder med cytotec-piller hjemme, med påfølgende ul for å sjekke effekten. Etter tredje runde skulle det blitt utskraping dersom det ikke hadde kommet ut, men heldigvis slapp restene taket dagen før kontrollen. Jeg opplevde ingen smerter.

God klem til deg, unner ingen å oppleve det dere går igjennom nå [emoji173][emoji173]

Har ikke ord.....har hatt 2 selv blødde ikke, det var bare ikke noe dær på ul rundt uke 11... Fy så urettferdig... Store klemmer til deg. Vil savne deg utrolig masse[emoji177]

Nei så trist å høre :( Føler virkelig med deg, og kjenner på det samme med å forlate denne fine gjengen her. Håper at du ikke gir opp og krysser fingrene for at alle gode ting er 3 <3

Sender en klem til deg. Håper det ordner seg på et vis eller annet for dere ❤️ Kommer til å merke at du blir borte, du har vært så flink å bidra her!

Nei fy søren, nå fikk jeg klump i magen. Faen for no dritt. Håper du føler at sorgen over det som ikke blir er til å leve med, og at de fysiske delene av dette går så bra som mulig. Tenker på deg.

Uff, så utolig trist! Ble skikkelig lei meg på dine vegne. Håper at alt går fint de neste dagene og at dere etterhvert vil få en spire som sitter:Heartred

Back
Topp