Jeg må visst forlate dere

Neeeei, dette kan da ikke stemme?[emoji27] [emoji22] [emoji33] Jeg sitter her i sjokk, for trodde da alt var som det skulle være med den lille i magen[emoji32] [emoji22] Jeg er så lei meg på dine vegne[emoji174] Utrolig urettferdig du måtte gå gjennom dette her[emoji174][emoji22] Sender deg mange varme tanker og gode klemmer[emoji173]

Å nei! Dette var ikke kjekk nyhet.. [emoji24] aner ikke hva jeg skal si, vet at det finnes ikke ord som kan hjelpe eller trøste deg... helt grusomt... sender deg varme tanker og en stor varm klem[emoji173]️ så ufattelig trist! Ta vare på deg selv i denne vanskelige tiden... [emoji173]️ om du trenger å prate med noen så er jeg her[emoji173]️ og du vil bli dypt savnet her

Det skjønner jeg sååå UTROLIG godt:( fader ,for enn dårlig nyhet.... veldig trist att du må oppleve dette , hadde jeg bare kunnet tatt din plass :Heartred
Nei huff.. det må du ikke si ! :(
Vi er veldig skuffet men vi skal nok komme oss gjennom dette ...vi må prøve igjen!

Nei, hva i all verden!!? Huff så leit for dere! :Heartred
Sender deg en god klem, og håper dere lykkes snart igjen :Heartpink

Kjære deg :crybaby2:Heartbigred, ble så utrolig lei meg nå... er tom for ord selv.. føler nesten at jeg «kjenner deg» gjennom forumet, at det går innpå meg også.. ta vare på hverandre:Heartred:Heartred:Heartred

Nei huff.. det må du ikke si ! :(
Vi er veldig skuffet men vi skal nok komme oss gjennom dette ...vi må prøve igjen!
Her sitter man med 4 barn å venter en uplanlagt spire,da kjenner man fort på det at verden er urettferdig når noen man pluttselig fikk kjennskap til får en sånn beskjed... da skulle det så veldig gått att å bytte plass, det hadde du fortjent:Heartred må ikke gi opp ,når alt har roet seg å du har fått klarsignal på å starte på'n igjenn, så sitter spira:Heartred krev oppfølging og tul fra uke 6 neste gang så du slipper gå med alle tankene nok enngang:Heartred

Her sitter man med 4 barn å venter en uplanlagt spire,da kjenner man fort på det at verden er urettferdig når noen man pluttselig fikk kjennskap til får en sånn beskjed... da skulle det så veldig gått att å bytte plass, det hadde du fortjent:Heartred må ikke gi opp ,når alt har roet seg å du har fått klarsignal på å starte på'n igjenn, så sitter spira:Heartred krev oppfølging og tul fra uke 6 neste gang så du slipper gå med alle tankene nok enngang:Heartred
Ja dette nekter jeg å gå gjennom engang til.. skal ha sykt god oppfølging... men er redd for at vi kanskje ikke får barn nå... Siden dette er 2 gangen .... hva om vi ikke kan få barn sammen.. han har dålig sæd eller jeg har dårlige egg... eller begge deler... så mange tanker nå.. :(

Neeeeiiii...! Så utrolig trist [emoji20] Det føles skikkelig urettferdig at du skulle få oppleve min store skrekk på samme dag som jeg fikk se et bankende hjerte på min UL. Jeg har vært der du er, og vet hvor grusomt det føles.. mange varme tanker sendes din vei med kryssede fingre om at dere får det til neste gang [emoji8]

Ja dette nekter jeg å gå gjennom engang til.. skal ha sykt god oppfølging... men er redd for at vi kanskje ikke får barn nå... Siden dette er 2 gangen .... hva om vi ikke kan få barn sammen.. han har dålig sæd eller jeg har dårlige egg... eller begge deler... så mange tanker nå.. :(
Skjønner de tankene veldig... mine 3 store barn er fra ett tidligere forhold.. Han jeg nå er gift med, mistet jeg med i uke 14 og i uke 18 før vi fikk vår lille som nå er 8 mnd. Men da ble jeg anbefalt av jordmødre/overleger om å teste meg å partner.. men den dumme fastlegen nektet å gjøre noe som helst før vi hadde mistet en 3. gang.. det skjedde heldivis ikke.. men jeg kjenner veldig godt på tankene du nå sitter med. Stå på ditt:Heartred

Åneii:( så utrolig trist å lese! :(
Etter MA i oktober så kan se for meg hvordan deg måtte føles. Helt jævelig :(

Ta vare på deg selv, og ikke føl deg presset til å fungere igjen med en gang- kan ta litt tid å samle seg igjen! Og la det ta den tiden du trenger!

Stoppe virtuell klem<3<3

Vet ikke om det er sjokket som fortsatt sitter i men jeg føler meg litt lettet.... som om jeg visste at noe var galt og nå har jeg fått svaret.... Føler det nesten veldig stygt å si det...

Neii!! Nå ble jeg skikkelig lei meg her :( :(
Har vært gjennom akkurat det samme selv, og det er mildt sagt et slag i trynet å få den beskjeden. Kjempe leit å høre at du nå opplever det. Sender deg mange klemmer!!

Neii!! Nå ble jeg skikkelig lei meg her :( :(
Har vært gjennom akkurat det samme selv, og det er mildt sagt et slag i trynet å få den beskjeden. Kjempe leit å høre at du nå opplever det. Sender deg mange klemmer!!
Har du også hatt BO ?
Vil du fortelle litt om det ? jeg lurer så fælt på hva som skjer nå.. jeg aner ikke hvordan dette skal komme ut av meg...eller når...

Back
Topp