Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Ble gravid til nyttår og har nå kommet til 16 uker. Hatt flere UL som viser riktig utvikling og alt bra, men fremdeles litt vanskelig å tro det skal gå bra denne gangen
 
De svake strekene mine var visst spiren som ville. Sitter nå og venter på fødsel som kan skje når som helst nå, fortsatt litt i vanntro.
Gratulerer til dere med nye spirer, og til dere andre sender jeg lassevis med babystøv og ønsketenkninger [emoji173]
 
Det håper jeg også. Har prøvd i over 1 år Nå, så nå er det på tide. Lei av SA og kjemiske nå :)
Håper alt er bra med deg krølle [emoji173]

Min bittelille er 22+3 i dag. Jeg spyr og spyr, er inn og ut av sykehus og synes livet som gravid er kraftig oppskrytt. Kan glatt hoppe rett til premien. Litt usikkert når bittelille må komme til verden, da min 5-åring har fått en tumor og skal i gang med langvarig behandling. Må han starte cellegift før juli (det går med noe uker til utredninger og operasjon pga sjelden tumor), må bittelille ut i ca uke 32. Men håper å kunne vente til uke 36-38.
 
Her går det dårlig. Fortsatt ikke blitt gravid etter utskapningen. Håper ikke utskrapningen har ødelagt noe..

Åååh, det var leit å høre at du ikke har fått noen ny mageboer. Det er sjelden utskraping lager trøbbel med dagens metoder, men hvis du er i tvil kan du vel få det sjekket hos gyn? De målet lett slimhinnetykkelse med ultralyd, og kan se etter sammenvoksninger... Ønsker deg masse lykke til! [emoji1303]
 
Nå har jeg hatt en god pause herfra. Mistet først i juli, deretter i desember. Siste gang var svært traumatisk med ambulanse og det hele. Så det skremte meg veldig. Har vært veldig redd for å prøve igjen. Traumene sitter der ennå. Bare det å få mensen (selv om vi ikke har prøvd) har vært skummelt.

Vi har ikke startet prøving igjen og har brukt prevensjon. Men denne måneden var vi litt uforsiktige, og når jeg tenker meg om kan dette ha vært rundt eggløsning.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg døler. Har kjøpt tester, men vet ikke om jeg vil ha en positiv test eller ikke. Men får ta det som det kommer[emoji4]

Håper ellers alle har det greit[emoji173]️[emoji173]️

Åh, hjelpes! Det høres virkelig ikke bra ut. Skjønner godt at du blir engstelig etter en sånn opplevelse. Min MA var ikke noe dramatisk, men det tok meg helt til oul i uke 18 før jeg trodde noe som helst på denne graviditeten. Konstant angst ved dobesøk. Søvnløse netter før ultralyd i uke 6, 8, 10, 12, 16 og 18. Går litt bedre nå som jeg kjenner liv hver dag.

Håper det er planer for tett oppfølging av deg når du blir gravid igjen. Lite man kan gjøre hvis det går galt, men det er godt å få se liv, eller oppdage tidlig hvis det ikke er er det. Masse lykke til!! [emoji173]️
 
Jeg har hatt to negative innsett med IVF, og er i gang med tredje innsett i nå i april..

Ikke vært gravid siden juli. trist å se at vi er flere i samme båt.

Åhh, negative innsett høres fælt ut. Da er du liksom gravid en stund, og så plutselig ikke... Hvordan takler kroppen hormonene i forkant? Mye bivirkninger? Krysser fingrene for at alke gode ting er tre for deg nå! [emoji1303]
 
Åååh, det var leit å høre at du ikke har fått noen ny mageboer. Det er sjelden utskraping lager trøbbel med dagens metoder, men hvis du er i tvil kan du vel få det sjekket hos gyn? De målet lett slimhinnetykkelse med ultralyd, og kan se etter sammenvoksninger... Ønsker deg masse lykke til! [emoji1303]
Takk. Jeg går jevnlig til gyn, og det eneste de finner er litt tynn slimhinne. Ellers skal alt se greit ut. Klarer allikevel ikke helt å tro på at alt skal være greit med meg og samboer når det tar så lang tid.. søkt om ivf nå i mars, men tar tid har jeg hørt..
Tungt når den ene pp etter den andre er mislykket. Ekstra tungt når vi fløy forbi termindatoen og nå datoen for når det klaffet sist..
 
Min bittelille er 22+3 i dag. Jeg spyr og spyr, er inn og ut av sykehus og synes livet som gravid er kraftig oppskrytt. Kan glatt hoppe rett til premien. Litt usikkert når bittelille må komme til verden, da min 5-åring har fått en tumor og skal i gang med langvarig behandling. Må han starte cellegift før juli (det går med noe uker til utredninger og operasjon pga sjelden tumor), må bittelille ut i ca uke 32. Men håper å kunne vente til uke 36-38.
Så trist å høre om 5-åringen din! Tenker på dere <3
 
Her mistet jeg for andre gang, februar.
 
Takk. Jeg går jevnlig til gyn, og det eneste de finner er litt tynn slimhinne. Ellers skal alt se greit ut. Klarer allikevel ikke helt å tro på at alt skal være greit med meg og samboer når det tar så lang tid.. søkt om ivf nå i mars, men tar tid har jeg hørt..
Tungt når den ene pp etter den andre er mislykket. Ekstra tungt når vi fløy forbi termindatoen og nå datoen for når det klaffet sist..

Kan tenke meg at det var vanskelig med termindagen uten en «erstatter» i magen. Synes det var vanskelig nok å vente i 5 runder på min lille spire, og jeg var dødelig nervøs for ha 12-ukers ul på termindato til den forrige. Det var jo den samme uken som der gikk galt sist. Håper du blir gravid mens du venter på ivf, eller at det går veldig raskt å få hjelp. [emoji173]️
 
Her mistet jeg for andre gang, februar.

Åh, nei! Det skulle ikke vært lov. Ille nok å oppleve det én gang synes jeg. Gleden over svangerskapet og ultralyder får seg en solid knekk etter en sånn erfaring. Sender deg en stor klem og håper alle gode ting er tre! [emoji1303]
 
Her skjer det lite. Ikke hatt eggløsning på mange måneder, og vet ikke helt hva vi skal gjøre. Nå har vi prøvd i 8 år, mistet 3 ganger og hatt tre IVF. Litt motløs innimellom, men kan ikke gi opp helt enda.
 
Her skjer det lite. Ikke hatt eggløsning på mange måneder, og vet ikke helt hva vi skal gjøre. Nå har vi prøvd i 8 år, mistet 3 ganger og hatt tre IVF. Litt motløs innimellom, men kan ikke gi opp helt enda.

[emoji33] Du er sterk! Begynner å skjønne at jeg har lite å klage over... Håper virkelig at det ordner seg med en liten hybelboer i løpet av kort tid. Det har du virkelig fortjent etter så lang innsats [emoji173]️[emoji1303] Klem til deg!
 
Min bittelille er 22+3 i dag. Jeg spyr og spyr, er inn og ut av sykehus og synes livet som gravid er kraftig oppskrytt. Kan glatt hoppe rett til premien. Litt usikkert når bittelille må komme til verden, da min 5-åring har fått en tumor og skal i gang med langvarig behandling. Må han starte cellegift før juli (det går med noe uker til utredninger og operasjon pga sjelden tumor), må bittelille ut i ca uke 32. Men håper å kunne vente til uke 36-38.
Var å leste på august forumet når du hadde skrevet der. Fikk vondt i magen! Er helt ordløs! Sender deg mange styrke klemmer [emoji173][emoji173]
 
Var å leste på august forumet når du hadde skrevet der. Fikk vondt i magen! Er helt ordløs! Sender deg mange styrke klemmer [emoji173][emoji173]

Takk for det! Ble plutselig litt mye trøbbel på en gang dette året her. Vi får heldigvis god hjelp, og satser på at vi kommer oss helskinnet gjennom dette alle mann!
 
[emoji33] Du er sterk! Begynner å skjønne at jeg har lite å klage over... Håper virkelig at det ordner seg med en liten hybelboer i løpet av kort tid. Det har du virkelig fortjent etter så lang innsats [emoji173]️[emoji1303] Klem til deg!

Tusen takk [emoji173]️ Håper at ny gynekolog kan utføre mirakel, er jo lov til å håpe. Har ett IVF-forsøk "til gode" da det siste ble avbrutt. Har bare trengt litt tid. Ble jo spontant gravid i fjor, så kanskje det kan skje igjen om noen finner ut hvorfor jeg ikke får eggløsning.
Hadde vært koselig med en liten én, vi føler oss litt utenfor siden vi nå er det eneste barnløse paret i vennegjeng og familie. Samler nå krefter for en siste runde med leger og sykehus.
Men alle har lov til å klage. Vondt uansett hvor lenge man har prøvd dette her, og unner ingen å miste.
 
Åhh, negative innsett høres fælt ut. Da er du liksom gravid en stund, og så plutselig ikke... Hvordan takler kroppen hormonene i forkant? Mye bivirkninger? Krysser fingrene for at alke gode ting er tre for deg nå! [emoji1303]

'jeg takler hormonene veldig fint, så det er heldigvis greit.. Men er kjipt at alt skjer på sykehusets premisser, og det er minst to innvendige ultralyder før innsett. Begynner å bli forferdelig lei innvendige ultralyder.

Men er bare å se fremover til neste innsett :)
 
'jeg takler hormonene veldig fint, så det er heldigvis greit.. Men er kjipt at alt skjer på sykehusets premisser, og det er minst to innvendige ultralyder før innsett. Begynner å bli forferdelig lei innvendige ultralyder.

Men er bare å se fremover til neste innsett :)

Åh... gyngreier i det hele tatt er pyton synes jeg [emoji13]. Hadde ultralyd i uke 6, 8, 10 og 12 denne gangen. Ble nesten lykkelig da jeg fikk utvendig ul i uke 16...

Masse lykke til med neste innsett!! Når er det? Jeg vil gjerne følge alle juli-mistere til neste baby nemlig [emoji56]. Unner ingen den miste-greien. Det var bare forferdelig...
 
Da er jeg endelig gravid igjen :) Kun 4+0 i dag, men overbevist om at dette er terminspire.

Satt inn to blastocyster, så er spent på om det er en eller to der inne ;-)
 
Da er jeg endelig gravid igjen :) Kun 4+0 i dag, men overbevist om at dette er terminspire.

Satt inn to blastocyster, så er spent på om det er en eller to der inne ;-)
Gratulerer

Når fikk du positiv test, hvor sterk, skal du måle hcg? Når har du fått UL?
 
Back
Topp