Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Håper dere får det til! Har lest om flere som får positiv test først etter ikm, så fortsatt en lite håp for dere.
7 år på å bli gravid. Hvordan klarer dere å holde motet oppe? Vi har prøvd i 1 år nå og jeg holder på å kollapse..

Jeg vet ikke. Vi har gitt opp i perioder, men samtidig så har jeg et så stekt ønske om å få barn. Kan liksom ikke se for meg livet uten. Men tiden begynner å gå fra oss. Og eneste reelle muligheten vi vel egentlig har er eggdonasjon.
 
Er gravid igjen. Kommet lenger enn på veldig lenge, 4+6 nå som det er søndag. Fryktelig langt til TUL enda da.
 
krysser fingrene for dere jenter att det skal gå hele veien denne gangen :Heartred :)
 
Kjære julimedsammensvorne med engler i hjertet... hvordan går det med dere? Håper alle sammen nå sitter med en eller flere små spiregull i magen! Klem herfra [emoji173]️
 
Her går det fint:) har fått en liten mageboer som stadig vokser seg sterkere og sterkere[emoji170] nå kan ikke juni/juli komme fort nok. Håper bare ikke min immunisering lager trøbbel for han.
 
Her går det fint:) har fått en liten mageboer som stadig vokser seg sterkere og sterkere[emoji170] nå kan ikke juni/juli komme fort nok. Håper bare ikke min immunisering lager trøbbel for han.

Så bra! Da ligger du foran meg i løypa... [emoji1303] Masse lykke til - ikke så lenge igjen til juni [emoji854].
 
Her går det greit, men mangler spire i magen. Får håpe testen viser to streker om 10 dager [emoji173]

Åh, snille du, jeg håper virkelig du slipper å vente mer nå. Krysser fingrene for at du får alle strekene du ønsker deg om 10 dager!! [emoji1303] Følger med deg i smug... [emoji6]
 
Åh, snille du, jeg håper virkelig du slipper å vente mer nå. Krysser fingrene for at du får alle strekene du ønsker deg om 10 dager!! [emoji1303] Følger med deg i smug... [emoji6]
Det håper jeg også. Har prøvd i over 1 år Nå, så nå er det på tide. Lei av SA og kjemiske nå :)
Håper alt er bra med deg krølle [emoji173]
 
Her går det dårlig. Fortsatt ikke blitt gravid etter utskapningen. Håper ikke utskrapningen har ødelagt noe..
 
Nå har jeg hatt en god pause herfra. Mistet først i juli, deretter i desember. Siste gang var svært traumatisk med ambulanse og det hele. Så det skremte meg veldig. Har vært veldig redd for å prøve igjen. Traumene sitter der ennå. Bare det å få mensen (selv om vi ikke har prøvd) har vært skummelt.

Vi har ikke startet prøving igjen og har brukt prevensjon. Men denne måneden var vi litt uforsiktige, og når jeg tenker meg om kan dette ha vært rundt eggløsning.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg døler. Har kjøpt tester, men vet ikke om jeg vil ha en positiv test eller ikke. Men får ta det som det kommer[emoji4]

Håper ellers alle har det greit[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg har hatt to negative innsett med IVF, og er i gang med tredje innsett i nå i april..

Ikke vært gravid siden juli. trist å se at vi er flere i samme båt.
 
Back
Topp