Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Det er urettferdig at du skal ha så lange sykluser! Jeg blåser babystøv på deg så du får to streker til jul... [emoji8][emoji1303]Synes alle på denne tråden må få kommet seg inn i ny termingruppe før de når termindato for den de mistet - det er et minstekrav!! [emoji256]
Du er så god og ha du krølle [emoji173]
 
gratulerer, krølle.
Håper det går bra denne gangen.
 
Ikke noe nærmere mål her. Inne i 14pp nå og kun hatt 3pp uten noen form for napp...
 
gratulerer, krølle.
Håper det går bra denne gangen.

Tusen takk! Jeg håper også, men prøver å være litt realistisk også. Må nok innse at jeg har økt sjanse for at det går galt denne gangen også, men håper at tett oppfølging helt fra starten skal øke sjansene for denne lille spiren...
 
Ikke noe nærmere mål her. Inne i 14pp nå og kun hatt 3pp uten noen form for napp...

Åååh, det gjør så vondt å lese. Føler meg skikkelig utakknemlig her jeg sutrer. Skulle gjerne gitt deg denne spiren tvert om jeg kunne. Jeg ønsker at du kommer raskt etter... du trenger ikke flere nedturer eller prøveperioder nå!! Stor klem til deg [emoji173]️
 
Tusen takk! Jeg håper også, men prøver å være litt realistisk også. Må nok innse at jeg har økt sjanse for at det går galt denne gangen også, men håper at tett oppfølging helt fra starten skal øke sjansene for denne lille spiren...
Skjønner det. Du får ihvertfall ikke gjort noe mer.
 
Åååh, det gjør så vondt å lese. Føler meg skikkelig utakknemlig her jeg sutrer. Skulle gjerne gitt deg denne spiren tvert om jeg kunne. Jeg ønsker at du kommer raskt etter... du trenger ikke flere nedturer eller prøveperioder nå!! Stor klem til deg [emoji173]️
Tusen takk.
Synes ikke du sutrer jeg. Det er en ekstrem situasjon du står i akkurat nå. Håper det beste for oss begge
 
Ikke noe nærmere mål her. Inne i 14pp nå og kun hatt 3pp uten noen form for napp...
Så kjedelig! Håper det snart klaffer for oss alle her inne ❤️
Denne prøvingen ble helt annerledes enn hva jeg så for meg.. Var uvitende og klar for at det skulle klaffe på første forsøk og at alt skulle gå på skinner.
 
Så kjedelig! Håper det snart klaffer for oss alle her inne [emoji173]️
Denne prøvingen ble helt annerledes enn hva jeg så for meg.. Var uvitende og klar for at det skulle klaffe på første forsøk og at alt skulle gå på skinner.

Oh, Yes! Trodde jeg også. Den vi mistet satt på første forsøk, og i min naive verden tenkte jeg å bare guffe på med en ny spire... Jadda, ble ganske raskt rykket ned på bakkeplan. Oppdaget at det fantes en hel verden av flotte damer (og menn) som kjemper måned etter måned for det jeg tidligere har tatt for gitt. Bratt læringskurve dette året her... Jeg håper det blir tomt for prøvere på denne tråden i løpet av veldig kort tid! [emoji1303]
 
Så kjedelig! Håper det snart klaffer for oss alle her inne ❤️
Denne prøvingen ble helt annerledes enn hva jeg så for meg.. Var uvitende og klar for at det skulle klaffe på første forsøk og at alt skulle gå på skinner.
Tusen takk.


Jeg var forberedt på at det kunne ta tid, men når jeg ble gravid i 2pp og så igjen i 3pp så hadde jeg likevel ikke forventet å sitte her fremdeles uten å være nærmere målet.
 
Tusen takk.


Jeg var forberedt på at det kunne ta tid, men når jeg ble gravid i 2pp og så igjen i 3pp så hadde jeg likevel ikke forventet å sitte her fremdeles uten å være nærmere målet.
Skjønner deg godt. Var helt forferdelig å miste, kan ikke tenke meg hvor mye verre det er når det skjer gang på gang. Er du under utredning?
 
Skjønner deg godt. Var helt forferdelig å miste, kan ikke tenke meg hvor mye verre det er når det skjer gang på gang. Er du under utredning?
Er utredet. Eneste som gjenstår er kromosomprøve av kjæresten.
Har ikke egentlig funnet noe og ikke har det hjulpet med medisiner heller.
 
Er utredet. Eneste som gjenstår er kromosomprøve av kjæresten.
Har ikke egentlig funnet noe og ikke har det hjulpet med medisiner heller.
Godt du er godt i gang. Håper det klaffer snart for dere! Jeg skal på sjekk til gynekolog nå snart. Håper alt ser greit ut.
 
Godt du er godt i gang. Håper det klaffer snart for dere! Jeg skal på sjekk til gynekolog nå snart. Håper alt ser greit ut.
Takk i lige måde.

Har ikke oversikt over alle prøvene som er tatt, men går jo utifra at gyn har satt opp alle prøver siden vi har mistet så mange ganger, men lurer jo når noen her på forumet har fått beskjed om enkelte prøver som må tas minst 8 uker etter forrige graviditet etc.
 
Hei damer! Og gratulerer til krølle:)

Jeg er nå på dag 4 eller 5 dpo. Tok letrozol denne syklusen og står nå på progesteron.

Har null trua, men hei, vi prøver i det minste...

Hvordan går det med resten??
 
Hei damer! Og gratulerer til krølle:)

Jeg er nå på dag 4 eller 5 dpo. Tok letrozol denne syklusen og står nå på progesteron.

Har null trua, men hei, vi prøver i det minste...

Hvordan går det med resten??
Går greit, venter på svar på blodprøver med tanke på utredning.
 
Hei damer! Og gratulerer til krølle:)

Jeg er nå på dag 4 eller 5 dpo. Tok letrozol denne syklusen og står nå på progesteron.

Har null trua, men hei, vi prøver i det minste...

Hvordan går det med resten??

Krølle... takker for gratulasjonen! [emoji173]️ Håper bare denne spireliten klarer seg lenger enn 12 uker...

ooo, du har en spennende uke foran deg nå da! Når tenkte du begynne testingen? Lovende med progesterontilskudd, da har spiren all mulig sjanse til å klamre seg fast og grave seg godt ned. Håper at alle i gruppen kommer etter meg i løpet av desember! [emoji1303][emoji173]️
 
Tror jeg er 6 dpo idag. Ingen tro på at det blir noe med det første. Tar de faste medisinene mine, men gidder ikke starte med progesteron før det faktisk er noe der...
 
Tror jeg er 6 dpo idag. Ingen tro på at det blir noe med det første. Tar de faste medisinene mine, men gidder ikke starte med progesteron før det faktisk er noe der...

Ooo, du er også i de spennende dpo-dager, ja!! Da håper jeg det er noe der! [emoji1303]
 
Back
Topp