Symptomer

5+2 idag. Mitt aller tydeligste symptom denne gangen er drømming! Har veldig levende drømmer hver eneste natt, slike som man husker veldig godt når man våkner :p Har hatt det i ca. 2 uker allerede.
Ellers våknet jeg med våte flekker i senga i går. Fra brystene altså. Nå skal det sies at jeg har en liten kar som enda får litt pupp innimellom. Men lekasje fra brystene har jeg ikke hatt på sikkert et år :p
Kvalme og tretthet er også tilstede, Men ikke så kraftig enda.
 
4+4 i dag. Litt uggen, veldig ømme pupper, og skikkelig frysen. Også utrolig oppblåst! Med andre ord akkurat sånn jeg var sist:p satser på at jeg ikke blir like kvalm denne gangen
 
Er å være skikkelig frossen et symptom? Jeg fryser hele tiden. Nå ligger jeg i en varm stue med peis, med superundertøy, ullsokker, Ulvanggenser og pledd! De andre går i t-skjorter og pysjbukser. Brrrr!
Det må det være. Jeg sitter nå under to pledd, med morgenkåpe utenpå de vanlige klærne og ullsokker. Fryser fortsatt [emoji13]
 
På dag 7 våkna jeg opp og følte meg fyllesyk og surrete/svimmel i huet og har vært sånn siden. jeg er 13 dpo idag. I dagene før og etterpå veldig ustabilt blodsukker og vil spise hele tiden ( helst søtt)
Veldig mye kviser, fryser og sovner lettere.
allerede ligamentsmerter,tisser ofte og litt mensfølelse/ stikking..

Endel av symptomene kan være fra progesteronen jeg tar også[emoji6]
 
Tenkte det var morsomt å høre hvilke symtomer dere har :D jeg har litt ømme brystvorter og litt mensenmurringer, så føles helt som vanlig før TR:rolleyes: dere som har vært gravide før: når kom de første tydelige symptomene?:p
Startet i uke 5 hos meg med førstemann. (Ømme bryster, kjempe trøtt og kvalme) Hittil har jeg murringer og hodepine. :grumpy:
 
Startet i uke 5 hos meg med førstemann. (Ømme bryster, kjempe trøtt og kvalme) Hittil har jeg murringer og hodepine. :grumpy:

Spent på hvordan de neste ukene blir! hodepine har jeg også hatt de to siste dagene, trodde det var fordi jeg hadde sovet litt dårlig de siste nettene, men kan jo være et symptom:rolleyes:
 
Jeg har funnet ut at det å finne ut om graviditeten en uke før ikm er noe skikkelig dr*t[emoji23] er en uke over ikm i morra og synes de få symptomene jeg har hatt (litt ømme bryster og noe murringer) bare blir svakere og svakere. Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før ca 5+4 og da ble symptomene tydeligere for hver dag, jeg fikk 3+ på clearblue den dagen jeg testet og det var liksom ingen tvil om at det skjedde noe med kroppen. Nå synes jeg ikke at jeg merker noe[emoji21] forhåpentligvis tar det seg opp igjen etterhvert og jeg fikk jo 2-3 på clearblue på 4+2, men blir jo helt nervevrak av dette her[emoji13][emoji13]
 
Jeg har funnet ut at det å finne ut om graviditeten en uke før ikm er noe skikkelig dr*t[emoji23] er en uke over ikm i morra og synes de få symptomene jeg har hatt (litt ømme bryster og noe murringer) bare blir svakere og svakere. Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før ca 5+4 og da ble symptomene tydeligere for hver dag, jeg fikk 3+ på clearblue den dagen jeg testet og det var liksom ingen tvil om at det skjedde noe med kroppen. Nå synes jeg ikke at jeg merker noe[emoji21] forhåpentligvis tar det seg opp igjen etterhvert og jeg fikk jo 2-3 på clearblue på 4+2, men blir jo helt nervevrak av dette her[emoji13][emoji13]

Kjenner på følelsen! Jeg synes ikke jeg kjenner så mye til murringen lenger, jeg er bare vanvittig trøtt hele tiden.
 
4+4 i dag. Veldig ømme pupper, litt mer trøtt, fryser og litt press/murringer nederst i magen [emoji4]

Har akkurat samme symptomene, og i tillegg drikker jeg en liter skummet melk om dagen
 
Jeg har funnet ut at det å finne ut om graviditeten en uke før ikm er noe skikkelig dr*t[emoji23] er en uke over ikm i morra og synes de få symptomene jeg har hatt (litt ømme bryster og noe murringer) bare blir svakere og svakere. Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før ca 5+4 og da ble symptomene tydeligere for hver dag, jeg fikk 3+ på clearblue den dagen jeg testet og det var liksom ingen tvil om at det skjedde noe med kroppen. Nå synes jeg ikke at jeg merker noe[emoji21] forhåpentligvis tar det seg opp igjen etterhvert og jeg fikk jo 2-3 på clearblue på 4+2, men blir jo helt nervevrak av dette her[emoji13][emoji13]

I feel you! Helt nervevrak selv jeg. Kan skylde meg selv som begynte å teste fra 8DPO da ;) Men dette er egentlig helt pyton! Dagene snegler seg avgårde og man leter og kjenner. 4 dager over IKM nå men går fortsatt at tanta skal komme!
 
Andre som sliter med luftsmerter ? Er helt enormt her. Ble faktisk sendt til sykehuset i går m mistanke om svangerskap utenfor livmor i går. Heldigvis ifth det de så i magen og sammen med HCG nivåene så var ting normalt. Så foreløpig så det ikke sånn ut. Men jeg skal inn igjen å ta ny blodprøve for å forsikre oss. Veldig ekkelt siden jeg er så tidlig [emoji21]
 
Andre som sliter med luftsmerter ? Er helt enormt her. Ble faktisk sendt til sykehuset i går m mistanke om svangerskap utenfor livmor i går. Heldigvis ifth det de så i magen og sammen med HCG nivåene så var ting normalt. Så foreløpig så det ikke sånn ut. Men jeg skal inn igjen å ta ny blodprøve for å forsikre oss. Veldig ekkelt siden jeg er så tidlig [emoji21]

Jeg vet ikke hva det er, men jeg har i perioder veldig vondt over høyre eggstokk sånn ca. Jeg antar det er på grunn av litt mye påskesnop og fordi jeg er vaaaaaaaaanvittig treg i magen, men det er litt skummelt likevel.

Når må du inn igjen, da?
 
Jeg vet ikke hva det er, men jeg har i perioder veldig vondt over høyre eggstokk sånn ca. Jeg antar det er på grunn av litt mye påskesnop og fordi jeg er vaaaaaaaaanvittig treg i magen, men det er litt skummelt likevel.

Når må du inn igjen, da?

Store smerter i midten av magen og treg mage gjør at jeg antar det er luftsmerter i magen. Men smertene kommer i sånne byger, så kan jo såvidt stå når det holder på[emoji849]
Skal inn igjen en tur i morgen før vi skal avgårde på fjellet. Også hører jeg ikke fra de om det ikke er noe.
Har begynt på minifom sa jeg har lest mye bra om det og treg mage og luft.
 
I dag var vi innom mc'rn... og den frityr lukta fikk meg nesten til å spy [emoji23] ikke merka noe kvalme utenom den episoden i dag. tisser oftere, føler fortsatt et press nederst i magen og litt murringer, mer trøtt, mer luft i magen, stikker litt i brystvortene og puppene er ømme. Er 4+6 i dag [emoji4]
 
Andre som sliter med luftsmerter ? Er helt enormt her. Ble faktisk sendt til sykehuset i går m mistanke om svangerskap utenfor livmor i går. Heldigvis ifth det de så i magen og sammen med HCG nivåene så var ting normalt. Så foreløpig så det ikke sånn ut. Men jeg skal inn igjen å ta ny blodprøve for å forsikre oss. Veldig ekkelt siden jeg er så tidlig [emoji21]


Jepp. Har merket mye til luftsmerter og treg mage de siste dagene. Slitsomt og vondt :/
 
Jeg har funnet ut at det å finne ut om graviditeten en uke før ikm er noe skikkelig dr*t[emoji23] er en uke over ikm i morra og synes de få symptomene jeg har hatt (litt ømme bryster og noe murringer) bare blir svakere og svakere. Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før ca 5+4 og da ble symptomene tydeligere for hver dag, jeg fikk 3+ på clearblue den dagen jeg testet og det var liksom ingen tvil om at det skjedde noe med kroppen. Nå synes jeg ikke at jeg merker noe[emoji21] forhåpentligvis tar det seg opp igjen etterhvert og jeg fikk jo 2-3 på clearblue på 4+2, men blir jo helt nervevrak av dette her[emoji13][emoji13]

Jaa, enig!:wacky: fant ut 4 dager før IKM og tiden går jo kjempesakte! er jo inne på preglife-appen flere ganger om dagen i håp om at jeg på mystisk vis har kommet lengre:hilarious: går skikkelig i bølgedaler, liveredd for å miste og kjempeglad for at jeg endelig er gravid:rolleyes:
 
har dere opplevd noe annerledes med tanke på sex etter dere ble gravide?:rolleyes: har vært litt redd for at det skal kunne ødelegge noe (selv om jeg vet at det ikke stemmer) så har ikke turt siden vi fant ut! men i går prøvde vi litt, men uten penetrering :)wacky:) og etter at jeg kom så fikk jeg skikkelig intense «mensensmerter» nederst i magen:wideyed: ga seg etter litt, men syns det var litt skummelt alilkevel!
 
har dere opplevd noe annerledes med tanke på sex etter dere ble gravide?:rolleyes: har vært litt redd for at det skal kunne ødelegge noe (selv om jeg vet at det ikke stemmer) så har ikke turt siden vi fant ut! men i går prøvde vi litt, men uten penetrering :)wacky:) og etter at jeg kom så fikk jeg skikkelig intense «mensensmerter» nederst i magen:wideyed: ga seg etter litt, men syns det var litt skummelt alilkevel!

Æææ. Jeg fikk det etter sex på lørdag. Det var før jeg hadde testet positivt, så jeg var helt sikker på t mensen skulle komme. Har ikke prøvd etter det siden vi har vært på liten hytte med familien.
 
Back
Topp