Jeg tror jeg er gravid....

Silje_V

Glad i forumet
August 2018
Desemberlykke 2018
Hei dere! :cat:

Jeg tror kanskje jeg kan være gravid, hva tror dere? Har jo hørt at CB typisk er kjent for de skyggestrekene sine, så derfor er jeg ganske usikker nå..... I tillegg er jeg også bare 9 dpo. Men håper jo at det er her jeg skal tilhøre fremover, det hadde vært utrolig koselig :)




IMG_9061.JPG
 
Last edited:
Kommer snikende fra august.
Gratulerer! De der kan umulig være skyggestreker . :)
 
Tusen takk! :love017 Vi får håpe at denne sitter og at jeg får gleden av å være her til desember :knegg:
 
Gratulerer Håper jeg får være her jeg også, ikm i dag om jeg ikke har regnet feil og svakt positivt på billigstrimler i et par dager nå Føler meg så utålmodig siden strekene ikke har blitt sterkere disse dagene, så må nok kjøpe en digital en etterhvert om ikke mensen plutselig dukker opp..
 
Gratulerer! :Heartred Så gøy å se at flere allerede er på desemberforumet :D Tenker jo på dette hele tiden, og selvom samboer er spent på å prøve på bebi nr2 er det ikke like kult for han å prate om det hele tiden som for meg tydeligvis, haha.
 
Har ikke el før rundt 25.jan tror jeg, så har ikke begynt enda. Hehe. Bare så glad for at vi har bestemt oss for å prøve igjen :D Veldig spennende ja :happy:
 
Gratulerer Håper jeg får være her jeg også, ikm i dag om jeg ikke har regnet feil og svakt positivt på billigstrimler i et par dager nå Føler meg så utålmodig siden strekene ikke har blitt sterkere disse dagene, så må nok kjøpe en digital en etterhvert om ikke mensen plutselig dukker opp..

Jeg krysser alt jeg har for at du også kommer snikende inn her etterhvert:love017:signs003
 
Gratulerer! :Heartred Så gøy å se at flere allerede er på desemberforumet :D Tenker jo på dette hele tiden, og selvom samboer er spent på å prøve på bebi nr2 er det ikke like kult for han å prate om det hele tiden som for meg tydeligvis, haha.

Tusen takk:) Disse mannfolkene våre får bare innfinne seg med at det blir litt mye babyprat i prøvetiden:smiley-bounce015
 
Vis vedlegget 250503 Hei! Fikk positiv test i går, men venter ikke mens før om 1 uke. Er det mulig at den slår ut så tidlig, eller kan jeg være lenger på vei? Negativ test forrige mnd.

Gratulerer! Ikke alltid de slår ut første mnd så kan jo være du er lenger på vei, men kan også være den slo ut tidlig nå. Uansett, så gøy :D
 
Ja, den var veldig sterk til å være i uke før IKM :D Men gratulerer så masse! Har du testet etter EL?
Ja, hadde EL for 8 dager siden, så testet jeg positiv i går :wideyed: Vet ikke helt hva som er normalt, men med førstemann testet jeg også positiv flere dager før ikm :confused:
 
Back
Topp