Jeg tror jeg er gravid....

Hei!

Jeg tror jeg jan være er gravid, hva tror dere? Har jo hørt at CB typisk er kjent for de skyggestrekene sine, så derfor er jeg ganske usikker nå..... I tillegg er jeg også bare 9 dpo. Men håper jo at det er her jeg skal tilhøre fremover, det hadde vært utrolig koselig :)




Vis vedlegget 249756
Skyggestreken min er snart 1 år gammel :happy: Så denne tror jeg absolutt er positiv :cat:
 
Hei! Da håper jeg også på å få være her til desember! 1-2 uker gravid sto det på clear blue testen i dag! :D er enda i sjokk tror jeg!
Hadde spontanabort i uke 3-4 i oktober, så jeg er utrolig nervøs, samtidig som jeg selvfølgelig har et enormt håp om at ingenting galt skjer denne gang.
 
Hei! Da håper jeg også på å få være her til desember! 1-2 uker gravid sto det på clear blue testen i dag! :D er enda i sjokk tror jeg!
Hadde spontanabort i uke 3-4 i oktober, så jeg er utrolig nervøs, samtidig som jeg selvfølgelig har et enormt håp om at ingenting galt skjer denne gang.

Gratulerer[emoji322][emoji324] Krysser det som krysses kan for at alt går bra og at vi får tidenes julegave i år
 
Back
Topp