Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Har ikke el før rundt 25.jan tror jeg, så har ikke begynt enda. Hehe. Bare så glad for at vi har bestemt oss for å prøve igjenVeldig spennende ja
![]()
Aah, godt å ha noe å se fremover mot, men tiden mellom el og testing er såå lang
Har du noen barn fra før?
Ja tiden går temmelig sakte når man venter på å kanskje få høre noe så fantastisk. Har en oktober15 jenteDu da?
Gratulerer Håper jeg får være her jeg også, ikm i dag om jeg ikke har regnet feil og svakt positivt på billigstrimler i et par dager nå Føler meg så utålmodig siden strekene ikke har blitt sterkere disse dagene, så må nok kjøpe en digital en etterhvert om ikke mensen plutselig dukker opp..
Gratulerer!Så gøy å se at flere allerede er på desemberforumet
Tenker jo på dette hele tiden, og selvom samboer er spent på å prøve på bebi nr2 er det ikke like kult for han å prate om det hele tiden som for meg tydeligvis, haha.
Vis vedlegget 250503 Hei! Fikk positiv test i går, men venter ikke mens før om 1 uke. Er det mulig at den slår ut så tidlig, eller kan jeg være lenger på vei? Negativ test forrige mnd.
Vis vedlegget 250503 Hei! Fikk positiv test i går, men venter ikke mens før om 1 uke. Er det mulig at den slår ut så tidlig, eller kan jeg være lenger på vei? Negativ test forrige mnd.
Ja, hadde EL for 8 dager siden, så testet jeg positiv i gårJa, den var veldig sterk til å være i uke før IKMMen gratulerer så masse! Har du testet etter EL?