Utenlandstur i uke 34

Skal til Svalbard i september. Har meldt meg på :) , får heller anmelde eller gi det til noen andre, jobben har jo gode avtaler med reiseselskap .. så dersom jeg må være hjemme tror jeg det går helt fint. :)

Jeg reiser til Polen i uke 32. Har vært påmeldt lenge, og datteren min nekter av forskjellige årsaker å dra om jeg ikke blir med. Dette er en tur med hvite busser, og jeg har varslet rektor om at jeg blir med som "dødvekt". Jeg kan ikke bidra med noe som helst, annet enn at jeg er der for datteren min om det skulle være noe. Jeg håper å kunne være med til Auswitch, men om bekkenet mitt tilsier at jeg bør holde meg på hotellrommet, så gjør jeg det.
Dette er også Polen, litt betryggende at du tenker det er greit. :)

Sniker fra desember.

Husk at formen kan være dårlig(ere) så sent. Jeg kom meg såvidt til butikken i uke 34 og utenlandsreise hadde vært helt uaktuelt.
Ja, jeg er spent på det. Kjedelig hvis jeg har fire dager på hotellrommet liksom.

Skal til Svalbard i september. Har meldt meg på :) , får heller anmelde eller gi det til noen andre, jobben har jo gode avtaler med reiseselskap .. så dersom jeg må være hjemme tror jeg det går helt fint. :)
Okei, hvor langt på vei er du da? Jeg tror jeg må forsøke å finne ut hvordan det er med avmelding /avbestillingsforsikring.

Dette er også Polen, litt betryggende at du tenker det er greit. :)

Jeg tenker at det går helt fint, om du bare lytter til kroppen din - og ikke presser deg selv. Ta noen gode pauser om du trenger det, og pass litt ekstra på hva du spiser (at kjøtt er gjennomstekt, egg er hardkokt, meieriprodukter er pasteurisert osv), så går det nok helt fint.

Okei, hvor langt på vei er du da? Jeg tror jeg må forsøke å finne ut hvordan det er med avmelding /avbestillingsforsikring.
Mellom 31-34..skal reise med sas så vidt jeg vet. De har ingen begrensinger dersom det er mer enn 4 uker til termin..
Dnb dekker ikke utgifter til fødsel el.l dersom det er etter uke 36. :)
Så tror dette går helt fint :)

Back
Topp