Ja jeg håper! Prøver meg på en ny i morgen [emoji12] vil ikke inn i pp7!! Men vet det er tidlig. Så ting kan jo skje og skygge kan det være [emoji4]Tror kanskje jeg ser noe nå!?
Usikker, jeg vil gjerne se strek for deg så kanskje jeg har streksyn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg håper! Prøver meg på en ny i morgen [emoji12] vil ikke inn i pp7!! Men vet det er tidlig. Så ting kan jo skje og skygge kan det være [emoji4]Tror kanskje jeg ser noe nå!?
Usikker, jeg vil gjerne se strek for deg så kanskje jeg har streksyn![]()
Krysser fingrene for at du får sterk strek snartJa jeg håper! Prøver meg på en ny i morgen [emoji12] vil ikke inn i pp7!! Men vet det er tidlig. Så ting kan jo skje og skygge kan det være [emoji4]
Tusen takk! Er så godt å ha støtte og dere her inne [emoji173] går det ikke bra, så føler man seg alilavell ikke alene [emoji4]Krysser fingrene for at du får sterk strek snart![]()
Ja det er helt santTusen takk! Er så godt å ha støtte og dere her inne [emoji173] går det ikke bra, så føler man seg alilavell ikke alene [emoji4]
Jeg har aldri fått skygge på dem [emoji4] ser streken godt! Så jeg tror det er babystrek på gang [emoji16]
Er 11 dpo idag og idag slo monitoren endelig ut[emoji16] [emoji173]
Vis vedlegget 248813
Vis vedlegget 248814
Vis vedlegget 248815
Den digitale er 50mlu, tror jeg. Så når babyplan er 10mlu tenker jeg den ikke har nok hcg til å slå ut ennda.Forvirret!!!!!

Er 11 dpo idag og idag slo monitoren endelig ut[emoji16] [emoji173]
Vis vedlegget 248813
Vis vedlegget 248814
Vis vedlegget 248815
Takk[emoji173]Så herlig, her er det vel ingen tvilgratulerer så mye[emoji173]️
Dagens tester.. synes de er så svake. Er 3+5 idag. Hadde sterkere tester i forrige svangerskap. Men er vel forskjellige fra graviditet til graviditet!?
Vis vedlegget 248954
Dagens tester.. synes de er så svake. Er 3+5 idag. Hadde sterkere tester i forrige svangerskap. Men er vel forskjellige fra graviditet til graviditet!?
Vis vedlegget 248954
Jeg blir bare så bekymret når jeg vet jeg har litt større sjans for graviditet i egglederne. Har hatt høy stigning tidligere, derfor jeg reagerer litt[emoji45] Jeg bestilte en TUL på Volvat nå på tirsdag, så ikke mange dagene til jeg får svar om den lille sitter på rett plass[emoji173] Altså med den tidligere erfaringen din vil jeg påstå det er god sjans for at du da ikke får positiv test før IKM[emoji11] [emoji5] [emoji173] [emoji177] Har du testet mer eller venter du til lørdag?Jeg hadde kun svake tester i mine to forrige svangerskap. Men barna vokste fint og godt inni der uansett [emoji4] fikk heller ikke utslag på digital før en god stund ut i det siste svangerskapet mitt. Og da påstod den digitale at jeg bare var 2-3 uker på vei[emoji23] var på TUL og alt var fint der og vokste som det skulle. Men min kropp produserer sakte hcg. Fikk super svake cb husker jeg med minste og trodde jo ikke på dem[emoji23]
Jeg blir bare så bekymret når jeg vet jeg har litt større sjans for graviditet i egglederne. Har hatt høy stigning tidligere, derfor jeg reagerer litt[emoji45] Jeg bestilte en TUL på Volvat nå på tirsdag, så ikke mange dagene til jeg får svar om den lille sitter på rett plass[emoji173] Altså med den tidligere erfaringen din vil jeg påstå det er god sjans for at du da ikke får positiv test før IKM[emoji11] [emoji5] [emoji173] [emoji177] Har du testet mer eller venter du til lørdag?
Greit å få en avklaring, så jeg slipper all den bekymringen og ekstra stress rundt det. Weee, legg ut bilde når du har testa[emoji16] Jeg følger med jeg vettu[emoji85] [emoji173]Bra du drar på TUL [emoji4] og jeg håper Spira sitter der den skal[emoji108]ja tester i kveld, imårra og lørdag på ikm [emoji1] spent asså[emoji85]