~Graviditetstestene våre Mars 2018~

Ja, men om ikm var forje søndag synes jeg den var veldig svak. Har lest en del dårlig om one step da. Har litt mensen smerter nå så det ser ikke lyst ut :/ skal ta en a1 i morgen å avbekrefte/bekrefte :)
Ja for svak hvis IKM var forrige søndag. Men så er det jo noen som ikke får positiv test før de er 5-6-7-8 uker på vei så en gang må det jo begynne i det små å vises på testene.

CD 45 - blenda

Vedlegg

• 605AA435-34D8-469A-B294-46C9B5B7D28A.jpeg
    605AA435-34D8-469A-B294-46C9B5B7D28A.jpeg
    360,8 KB · Visninger: 160
B2BFF0EA-AB6D-4151-B38C-F8416150239E.jpeg
Hei! Kan jeg be om litt tips her?
Skulle hatt mensen på mandag eller tirsdag, men den har ikke kommet enda... på fredag tok jeg en graviditetstest (eller ti tusen tester egentlig...) alle med svake positive streker (forskjellige merker og). Tok babyplan sin digitale på fredsg Som sa not pregnant men alle de andre viser svake streker og blitt litt mer synlige på nye tester i går, og så enda mer synlig på nye tester i dag. Jeg har hatt influensa, men hadde sex 23.februar syklusdag 16 (lol) før jeg ble Syk. Da skulle i forhold til forrige mensen som startet 8.februar, eggløsningen vært ferdig 19-20 februar mtp normal syklus. Hva er mest sannsynlig her? Skjønner jo at ingen av dere kan vite det men vil gjerne ha litt tips... har jeg hatt forsinket eggløsning? Nå er jeg fem dager over og på syklusdag 32 og får litt tydeligere tester hver dag og har ALDRI hatt antydninger til streker før. Men fremdeles ikke lile røde somkontrollstrekem. Takk for svar :cat::cat:

Vis vedlegget 248370 Hei! Kan jeg be om litt tips her?
Skulle hatt mensen på mandag eller tirsdag, men den har ikke kommet enda... på fredag tok jeg en graviditetstest (eller ti tusen tester egentlig...) alle med svake positive streker (forskjellige merker og). Tok babyplan sin digitale på fredsg Som sa not pregnant men alle de andre viser svake streker og blitt litt mer synlige på nye tester i går, og så enda mer synlig på nye tester i dag. Jeg har hatt influensa, men hadde sex 23.februar syklusdag 16 (lol) før jeg ble Syk. Da skulle i forhold til forrige mensen som startet 8.februar, eggløsningen vært ferdig 19-20 februar mtp normal syklus. Hva er mest sannsynlig her? Skjønner jo at ingen av dere kan vite det men vil gjerne ha litt tips... har jeg hatt forsinket eggløsning? Nå er jeg fem dager over og på syklusdag 32 og får litt tydeligere tester hver dag og har ALDRI hatt antydninger til streker før. Men fremdeles ikke lile røde somkontrollstrekem. Takk for svar :cat::cat:

Eggløsning kan ha vært senere ja, for testene dine er klart positive![emoji1] Hcg nivået kan ha vært for lavt til at digital vil slå ut. Prøv en digital igjen om noen dager så skal du se at den viser positiv[emoji1] Gratulerer!

Eggløsning kan ha vært senere ja, for testene dine er klart positive![emoji1] Hcg nivået kan ha vært for lavt til at digital vil slå ut. Prøv en digital igjen om noen dager så skal du se at den viser positiv[emoji1] Gratulerer!

Herlighet så spennende! Tror man blir så vant til å se folk teste positivt fra 6 dpo så glemmer at man kan ha sen HCG!! Takk for svar

20180312_071329.jpg

8 dpo, er helt klart noe på den testen, fikk en strek i går og, men den var nesten usynlig. Nå kjenner jeg at angsten og panikken kommer.. livet skal virkelig ikke være lett!

Hvor typisk er ikke det, at det er noe med den siste testen man har? Idag kom det opp en tydelig rosa strek innenfor fem minutter. Men jeg tror streken er på feil sted og den ser litt skeiv ut. Den synes bedre i virkeligheten og man ser at den er rosa. Vi har så sterkt lys på badet, så jeg måtte lage skygge over den for å få den med på bildet :smiley-ashamed004 Sikkert noe feil med testen. Streken ble heller ikke borte eller flyttet seg bortover testen.

Snapchat-1401283693.jpg

Back
Topp