Skravletråd februar!

Lillemor er kvalm, potte tett i nesen og jeg synes hun er litt varm. Jeg har vondt i hodet og halsen. Mannen har vondt i hodet og halsen. Aner ikke om Lillejenta har vondt noe sted, hun har ikke sagt så mye om det.

God bedring til dere alle[emoji4]

Det tror jeg selvsagt at du er![emoji173]️
merker det særlig når hun er syk, at ja, jeg er faktisk detJeg anser henne som vesentlig mer jobb enn glede sånn i hverdagen. Men jeg er likevel oppriktig glad i henne og føler det sterkt når hun er syk, for jeg har ikke det minste lyst å miste henne. Men vet jo at dagen nærmer seg, hun er 14,5 med forventing på 12-14 og er jo et kronisk sykt eksemplar av arten. Så hun lever på lånt tid. Sånnsett spent på kontrollen neste uke, gammel som hun er.

Hjemme med Lillejenta og en halvsyk lillemor. Jeg skulle ha gjort litt husarbeid, men Lillejenta sover på meg, og lillemor sutrer noe så sinnsykt.

merker det særlig når hun er syk, at ja, jeg er faktisk detJeg anser henne som vesentlig mer jobb enn glede sånn i hverdagen. Men jeg er likevel oppriktig glad i henne og føler det sterkt når hun er syk, for jeg har ikke det minste lyst å miste henne. Men vet jo at dagen nærmer seg, hun er 14,5 med forventing på 12-14 og er jo et kronisk sykt eksemplar av arten. Så hun lever på lånt tid. Sånnsett spent på kontrollen neste uke, gammel som hun er.
:Heartred Så heldig du er som har fått hatt henne så lenge sammen med deg. Håper det blir litt mer tid sammen .

Back
Topp