Håper jeg også [emoji16][emoji108] Fingers crossed
Hva jobber du som?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også [emoji16][emoji108] Fingers crossed
Vi bor sånn 35-40 mil unna svigermor da, så jeg skjønner det ikke er nært nok. Men det ER faktisk nært nok....
Altså. Sånn til vanlig har jeg et godt forhold til svigermor jeg.Det er nært nok. Faktisk
Mi vil helst at vi skal bo i samme hus[emoji15]
Altså. Sånn til vanlig har jeg et godt forhold til svigermor jeg.
Men etter en uke i samme hus så trenger jeg litt avstand en stund.
Kos dere på tur [emoji3]Ut på bøljan blå
Vi et allerede i badelandet , dvs gutta bader å jeg passer på
Spetakkel i kjelleren, ned for å se. Jeg har glemt sjokoladekake fra bursdagen i hundehøyde da jeg flyttet den fra fryseren for å ta ut noe derfra... Idioten meg.
Hun har spist kake Nes kokesjokolade og mye kakao i kremen. Giftig. Melding til mannen, som etter litt spm om hvor mye ber meg ringe dyrlegen for råd. De spørr ikke om mengder eller vekt på huden, bare "er du langt unna? Hun bør komme og få en oppkastsprøyte"
Bur i bilen. Fester jeg aldri. Sliter med stroppene til mannen kommet .klipper det løs fra det jeg har fått til å kile seg. Festet kjapt o andre bilen og drar.
Jeg må hente jentene på skole og bhg (eldste hentet jeg for noen timer siden pga kvalme, ellers hadde jeg faktisk ikke kommet til å oppdage dette med kaka før kanskje i kveld.)
Hunder bør ikke spise sjokoladekake .ikke 14,5 år gamle hunder heller
Nemlig
Og det er min feil.
Håper jeg også. Veldig.Oida! Håper det går bra!
Håper alt går bra!Sprøyte gitt. Hunden har kastet opp. Nå kommer de hjem
Håper det.Håper alt går bra!
Oj så kjiptSpetakkel i kjelleren, ned for å se. Jeg har glemt sjokoladekake fra bursdagen i hundehøyde da jeg flyttet den fra fryseren for å ta ut noe derfra... Idioten meg.
Hun har spist kake Nes kokesjokolade og mye kakao i kremen. Giftig. Melding til mannen, som etter litt spm om hvor mye ber meg ringe dyrlegen for råd. De spørr ikke om mengder eller vekt på huden, bare "er du langt unna? Hun bør komme og få en oppkastsprøyte"
Bur i bilen. Fester jeg aldri. Sliter med stroppene til mannen kommet .klipper det løs fra det jeg har fått til å kile seg. Festet kjapt o andre bilen og drar.
Jeg må hente jentene på skole og bhg (eldste hentet jeg for noen timer siden pga kvalme, ellers hadde jeg faktisk ikke kommet til å oppdage dette med kaka før kanskje i kveld.)
Hunder bør ikke spise sjokoladekake .ikke 14,5 år gamle hunder heller
Nemlig
Og det er min feil.
Takk takkKos dere på tur [emoji3]
Håper jeg også. Veldig.
Gamle hunden som har vært gjennom veldig mye sykdom som gjør kroppen sliten trenger virkelig ikke dette på toppen.
Og helt min feil. Kake med bsre er løst plaslokk over. Det vippet hun lett av. Forunderlig at det ikke skjedde før. Men flaks for da oppdaget jeg det jo.
Uhell kan skje hvem som helstHåper det.
Hører de kommer nå.
Time til oppfølging av kronisk sykdom neste uke, så jeg tok i det minste ikke livet av henne.
Ja, jeg føler meg helt elendig som ikke så at jeg hadde glemt den kaka på gangen. Stakkars hund.Oj så kjipt
Ja, men....Uhell kan skje hvem som helst
Ikke den første og ikke den siste. Men likevel. Hun tåler ikke stort mer den gamle syke kroppen.Joda, men du er langt fra den første dette har skjedd med. Alle gjør feil.