Tilleggsytfrdringen vår er selvsagt hunden om hun enda lever. Vi har altså en nå 14,5 år gamle hund som blir 15 innen ferien (med forventet levetid på 12-14 år) Helsa er ikke helt på topp, alderen tynger, så det er jo ikke garanert at hun er med oss i juni/juli men dersom hun er det så må vi egne med henne. Hun er ikke egent til noe kennell, da hyler og sutrer og sturer hun så mye jeg er redd det tar livet av enten henne eller de som passer henne.I alle fall seriøst henne, hun får høyt stressnivå.
Eneste reelle mulighet er å dra via svigermor, sette igjen hunden der og tære på goodwill der (som sånnsett betales tilbake med et lengre opphold der enn jeg egentlig har lyst til) og egentlig håpe hennes yngste datter er hjemme på sommerferie, men studenten har fått seg samboer og der derved ikke like "hjemme hos mor hele sommeren"... Men dagstur tun huderfossen er brukt opp for noen år nå altså, vi har gjort det tre år på rad, etter den turen til dyrepakren, og det var også hunderfossen året før dyreparken. Om ikke egentlig det er enda et år lenger siden vi var i dyreparken, jeg mener nemlig at hun som er 7,5 til sommeren var så liten at vi ikke betalte for henne egentlig, men er usikker. Tror hun var 2,5, således er det 5 år siden, og fire på rad i hunderfossen! Vi skal i alle fall noe annet. Begge voksne i jobb, trygg inntekt, ikke gravid med bekkenløsning, ikke har vi en liten baby
Vi har dog den hunden da som var tungen på vektskålen i fjor så vi får se, men jeg VIL noe annet! JEg VIIIIIIIIILLLLLLL! Om så noe der vi kan ha henne med da!
Håper virkelig dere klarer å finne en god løsning med hunden[emoji4]