Skravletråd februar!

2 år siden så han var 10 år nesten

Min eldste er jo nesten ti til sommere, også jentene som da er 2,5 og 7,5 og eldste er nok eneste som kan svømme og ikke sånn veldig godt, så det er nok sånne rolige greier vi skal sikte på.

Leser meg opp på badelandet i dyreparken da, har du prøvd det?

Min eldste er jo nesten ti til sommere, også jentene som da er 2,5 og 7,5 og eldste er nok eneste som kan svømme og ikke sånn veldig godt, så det er nok sånne rolige greier vi skal sikte på.

Leser meg opp på badelandet i dyreparken da, har du prøvd det?
Nei faktisk ikkr men hørt det er helt ok der :)

Nei faktisk ikkr men hørt det er helt ok der :)

Vi var i dyreparken for... er det tre år siden eller fire? For et år sdien var snuppa 1,5, to år siden 0,5 tre år siden var jeg gravid, så faktisk 4 år siden

Da så ungene badelandet når vi dro og sa at "neste gang vil vi dit også". Jeg vurderer kombi-blietter

Håper du får noen svar[emoji173]️
Det gjør jeg nok [emoji5] Nå er første operasjon bekreftet, og skal settes opp så fort som mulig.

Ellers nyter jeg sol og snø [emoji300][emoji295] Mamma kom en tur så gikk tur med hundene, det var deilig.

Tilleggsytfrdringen vår er selvsagt hunden om hun enda lever. Vi har altså en nå 14,5 år gamle hund som blir 15 innen ferien (med forventet levetid på 12-14 år) Helsa er ikke helt på topp, alderen tynger, så det er jo ikke garanert at hun er med oss i juni/juli men dersom hun er det så må vi egne med henne. Hun er ikke egent til noe kennell, da hyler og sutrer og sturer hun så mye jeg er redd det tar livet av enten henne eller de som passer henne. ;) I alle fall seriøst henne, hun får høyt stressnivå.

Eneste reelle mulighet er å dra via svigermor, sette igjen hunden der og tære på goodwill der (som sånnsett betales tilbake med et lengre opphold der enn jeg egentlig har lyst til) og egentlig håpe hennes yngste datter er hjemme på sommerferie, men studenten har fått seg samboer og der derved ikke like "hjemme hos mor hele sommeren"... Men dagstur tun huderfossen er brukt opp for noen år nå altså, vi har gjort det tre år på rad, etter den turen til dyrepakren, og det var også hunderfossen året før dyreparken. Om ikke egentlig det er enda et år lenger siden vi var i dyreparken, jeg mener nemlig at hun som er 7,5 til sommeren var så liten at vi ikke betalte for henne egentlig, men er usikker. Tror hun var 2,5, således er det 5 år siden, og fire på rad i hunderfossen! Vi skal i alle fall noe annet. Begge voksne i jobb, trygg inntekt, ikke gravid med bekkenløsning, ikke har vi en liten baby

Vi har dog den hunden da som var tungen på vektskålen i fjor så vi får se, men jeg VIL noe annet! JEg VIIIIIIIIILLLLLLL! Om så noe der vi kan ha henne med da!

Det gjør jeg nok [emoji5] Nå er første operasjon bekreftet, og skal settes opp så fort som mulig.

Ellers nyter jeg sol og snø [emoji300][emoji295] Mamma kom en tur så gikk tur med hundene, det var deilig.

Godt at det går fremover med utrednng/behanding

hmm, mann og barn ut for å kaste frisbee (disk golf) og sparke litt ball, frisk luft er fint, mens jeg begynner på middagen = koke en svinknoke, vi skal ha potetball (raspeball) og kjøttet må koke litt før jeg lager ballene som skal koke med en time.

Familien kommer hjem, og jeg skal snart ta løs på andre del.

Så her sitter jeg med en toåring som sover på meg og googler og lurer på om flere enn meg familien hadde likt en tur til bø sommerland i sommer, eller om det er bare dumt med min familie ;)

Pøver å komme opp med ideer som vi kan utforske for å sy sammen en sommerferie, i den grad vi klarer når vi vet at eldste skal tas ut av skolen en dag for tidlig for å reise på tur med korpset og at en av oss trolig må være med ham og at det egentlig er forventet av meg i styret og at jeg har en toåring jeg ikke orker 20 timer på bussen men egentlig ikke har lyst å reise fra i 6 dager heller, og mannen ikke vet om han kan starte ferien så tidlig og jeg delvis har lyst å lage danmarksferie, legoland og løveparken utav det, men vi er programforpliket til en uke eller to, helst mer, hos svigermor ("hele sommeren" sier hun. NEI sier jeg) og ungene har lyst i hunderfossen, men eldste begynte å snakke om dyreparken her en dag (og om vi kunne kjøre med to biler så han kunne få med seg den største svære løvebamsen de har der hjem)

Vet slett ikke hva jeg vil i sommer, men middagen bør jeg snart komme videre med...
Har dere ikke snø? Ferie høres bra ut. Bø er jo morsomt og [emoji16]

Tilleggsytfrdringen vår er selvsagt hunden om hun enda lever. Vi har altså en nå 14,5 år gamle hund som blir 15 innen ferien (med forventet levetid på 12-14 år) Helsa er ikke helt på topp, alderen tynger, så det er jo ikke garanert at hun er med oss i juni/juli men dersom hun er det så må vi egne med henne. Hun er ikke egent til noe kennell, da hyler og sutrer og sturer hun så mye jeg er redd det tar livet av enten henne eller de som passer henne. ;) I alle fall seriøst henne, hun får høyt stressnivå.

Eneste reelle mulighet er å dra via svigermor, sette igjen hunden der og tære på goodwill der (som sånnsett betales tilbake med et lengre opphold der enn jeg egentlig har lyst til) og egentlig håpe hennes yngste datter er hjemme på sommerferie, men studenten har fått seg samboer og der derved ikke like "hjemme hos mor hele sommeren"... Men dagstur tun huderfossen er brukt opp for noen år nå altså, vi har gjort det tre år på rad, etter den turen til dyrepakren, og det var også hunderfossen året før dyreparken. Om ikke egentlig det er enda et år lenger siden vi var i dyreparken, jeg mener nemlig at hun som er 7,5 til sommeren var så liten at vi ikke betalte for henne egentlig, men er usikker. Tror hun var 2,5, således er det 5 år siden, og fire på rad i hunderfossen! Vi skal i alle fall noe annet. Begge voksne i jobb, trygg inntekt, ikke gravid med bekkenløsning, ikke har vi en liten baby

Vi har dog den hunden da som var tungen på vektskålen i fjor så vi får se, men jeg VIL noe annet! JEg VIIIIIIIIILLLLLLL! Om så noe der vi kan ha henne med da!
Kan studentn ha hunden der hun bor da?
Skjønner godt du vil noe annet. Vi er jo på annet enn bare hytteferie hver sommer men likevel er jeg litt lei hytteferie..

Kroppen lengter etter søvn, men hodet klarer ikke å slappe av! Vanligvis ville jeg da ha holdt meg våken og ryddet huset mens mann og barn sover, men jeg er for trøtt! Og kvalm ><
Vært forstoppet I det siste, til jeg plutselig ikke var det lenger. Vondt I magen :(
Heftig selvmedlidenhet her ^^
Åh [emoji171] Ikke noe ålreit kjære deg. Mulighet for en lur på dagen da? Og har du noe for å hjelpe magen?

Har dere ikke snø? Ferie høres bra ut. Bø er jo morsomt og [emoji16]

Nei. Litt snø av brøytekanter, litt is her og der, (ikke trygg is på vannene, det er for mildt, plussgrader på dagen) men slett ikke vår heller, nattefrost og tele i bakken

Ferieplanlegging er litt sånn mental overlevelsesstrategi...

Kan studentn ha hunden der hun bor da?
Skjønner godt du vil noe annet. Vi er jo på annet enn bare hytteferie hver sommer men likevel er jeg litt lei hytteferie..

Usikker, studenten bor i en leilighet i Oslo som vel egentlig eies av samborens foreldre tror jeg

Jeg hater virkelig å legge sammen klær..
Å så innser jeg at vi sikkert ikke trenger vaske klær mer enn hver 14.dag

Satt og diskuterte ukesmenyen på onsdag.

Jeg: Hva skal vi ha på søndag?
De andre: Pizza
J: Jeg gidder ikke lage pizza
Barna: Hver så snill mamma
J: Jeg har en del annet jeg skal ha gjort på søndag, så orker ikke lage pizza
Mannen: Du skal jo lage nan-brød på lørdag, kanskje lage dobbel deig og bruke den deigen til pizza bunn?
J: Kjære, deigen tar under 5 minutter å lage i maskinen, det er ikke det det står på, vil dere ha pizza så få dere lage den selv.
Eldste: Bestille fra Peppes?

Vel bestille fra Peppes ble kjøre til Peppes, og Peppes har nå blitt byttet ut med Egon.
Jippi, jeg slipper å lage middag i dag :)

Satt og diskuterte ukesmenyen på onsdag.

Jeg: Hva skal vi ha på søndag?
De andre: Pizza
J: Jeg gidder ikke lage pizza
Barna: Hver så snill mamma
J: Jeg har en del annet jeg skal ha gjort på søndag, så orker ikke lage pizza
Mannen: Du skal jo lage nan-brød på lørdag, kanskje lage dobbel deig og bruke den deigen til pizza bunn?
J: Kjære, deigen tar under 5 minutter å lage i maskinen, det er ikke det det står på, vil dere ha pizza så få dere lage den selv.
Eldste: Bestille fra Peppes?

Vel bestille fra Peppes ble kjøre til Peppes, og Peppes har nå blitt byttet ut med Egon.
Jippi, jeg slipper å lage middag i dag :)
Sikkert godt det

Noe er galt når Nord Norge får vår før Trøndelag ^^

Haha, nei synes det var greit at det endelig var vår tur :D hehe neida Februar pleier jo faktisk være ganske så stabil måned her også da, og så kommer dritten tilbake like før våren kommer med sitt riktige anmarsj :)

Back
Topp