Skravletråd februar!

Nja mer nå må det gjøres familien ;)
Neida må faktisk skryte av kengubarnet, i går var det full rydding av rommet med støvsuging , flytting av ting og tang for å tørke støv, fredag støvsuget han hele 1 etasje og tørket støv.

Det er bra jobbet av ham[emoji1][emoji122]

Hennes ønsker om hvor lenge bryr jeg meg ikke om, men nok tid til at ungene får noen dager der og noen dager hos svigerfar skal vi likevel ha, for ungenes del.

Ja, det er jo hyggelig[emoji1] om man bestemmer lengde på opphold selv..

Ja, mange som synes det nå. Både i helsevesen og generelt rundt meg [emoji4] Bare synd man må miste deler av synet før det skjer noe innenfor normal tid. Dog har de innrømmet at dette er kinkig, og ikke løses optimalt hverken med operasjon eller medisiner. Håper bare på å kunne fungere litt bedre og få beholde synet [emoji4]

Er det bra med deg? Jeg venter på vår og sommer. I mai skal jeg egentlig til Spania, så jeg er veldig spent på hvordan det klaffer med alt annet...
Selvsagt dumt det må bli så alvorlig før det skjer noe. Håper de klarer å løse det best mulig.

Høres overkommelig ut da [emoji4] Her er det endel snø, og masse is under snøen. Har alt hatt et par turer på ryggen, haha. Og i skrivende stund - 14.....

Vel, det er alltid kjekt å ha noe å se frem til! Jeg har lurt på dyreparken. Hun er bare 2 år, men ekstremt opptatt av dyr.

Mellomste var vel bare 2,5 når vi var der tror jeg. Eller 3,5 jeg husker faktisk ikke når vi var der. Må sjekke tror jeg.

Hun husker ikke noe særlig av det i motsetning til den 2,5 år eldre broren, men hadde stor glede av det likevel. Og lillemor her er jo også bare to. Men så er der dels de største jeg planlegger for da, hun får bare være med ;-)

Ja, det er jo hyggelig[emoji1] om man bestemmer lengde på opphold selv..

Om det ikke var for måten det snakkes til oss og til ungene om at vi ikke er lenge nok, så.... Mannen prøvde å ta tak i det i fjor men det stoppet det nok bare der og da, og knapt nok det, kjenner jeg av stikkene nå sist uke.

Det er kjekt med svigermor altså. Men det der er en uting som jeg merker mer og mer for hvert år som går
Sikkert misnøye med at vi flyttet nært min familie i stedet for hans. Men som be it, vi gjorde det. Mannen mente det var best for oss som helhet. Så da så!

God morgrn
3 t urolig søvn, huttetu..
4 t på jobb før jeg tar litt vinterferie, helt greit med kort dag i dag

Mja si det. Jeg var "ferdig" med hjemstedet mitt og trengte miljøbytte :) kjente plassen fra før pga ei tante som bor her og min daværende kjæreste var herfra. Så det kom en jobbmulighet og den tok jeg kun fordi jeg bare MÅTTE opp hit [emoji14] så ble det slutt med han derre og jeg ble værende og da møtte jeg nåværende samboer og da var det gjort [emoji85]

Skjønner :) vi flytter og mye fordi vi er «ferdige» med hjemstedet her og trenger noe nytt o livet :)

Ugh jeg skulle "snu" døgnet i går/dag men endte opp med å legge meg ved midnatt for jeg var så trøtt [emoji25] Stod opp nå [emoji87] Skal på jobb kl 23.. dæven jeg håper jeg blir stuptrøtt i ettermiddag og klarer sove før jobb [emoji24][emoji25]

Om det ikke var for måten det snakkes til oss og til ungene om at vi ikke er lenge nok, så.... Mannen prøvde å ta tak i det i fjor men det stoppet det nok bare der og da, og knapt nok det, kjenner jeg av stikkene nå sist uke.

Det er kjekt med svigermor altså. Men det der er en uting som jeg merker mer og mer for hvert år som går
Sikkert misnøye med at vi flyttet nært min familie i stedet for hans. Men som be it, vi gjorde det. Mannen mente det var best for oss som helhet. Så da så!

For noen bor man aldri nært nok. Høres kjent ut den der. Vi blr to km unna min mor,men det er enda ikke godt nok. Blir aldri godt nok

Ugh jeg skulle "snu" døgnet i går/dag men endte opp med å legge meg ved midnatt for jeg var så trøtt [emoji25] Stod opp nå [emoji87] Skal på jobb kl 23.. dæven jeg håper jeg blir stuptrøtt i ettermiddag og klarer sove før jobb [emoji24][emoji25]

Håper du får sove noen timer før jobb :)

For noen bor man aldri nært nok. Høres kjent ut den der. Vi blr to km unna min mor,men det er enda ikke godt nok. Blir aldri godt nok
Vi bor sånn 35-40 mil unna svigermor da, så jeg skjønner det ikke er nært nok. Men det ER faktisk nært nok....

Back
Topp