Skravletråd februar!

Hehe. Nei jeg stussa bare. Om du bare glemte oss. For veit jo du har vært endel i tromsø på jobbreise blandt annet :p

Hahaha jeg måtte faktisk finne norges kartet og sjekke fylkes grenser for å finne ut hvor i all verden vesterålen lå henn i nordland xD hahaha!
Til mitt forsvar er jeg søring og har bodd her i 3 år :p

Hahaha jeg måtte faktisk finne norges kartet og sjekke fylkes grenser for å finne ut hvor i all verden vesterålen lå henn i nordland xD hahaha!
Til mitt forsvar er jeg søring og har bodd her i 3 år :p

Hehe ;) ikke alltid lett å vite. Man kjører jo faktisk innom nordland fylke på vei fra senja til harstad for eksempel men havner i troms fylke uansett. Bare fjellet som er i nordland :p

Helt enig! :O

Året jeg flytta opp hit var det snø i Juni....

Det er bare tragisk [emoji85] nå skal jeg forville meg faktisk helt til buskerud fylke jeg :p så blir vel forvirra nordlenning der nede :p

Hehe. Flykter mer fra -20 grader store deler av vinteren og mørketiden

HAha, du flytter fra det, jeg flyttet til det. Se det du gjør er mer logisk xD jeg klarer enda ikke helt forklare hvorfor jeg endte opp hit :p

Men jeg synes også at mørketida er herlig da :) Sliter mer med midnattsola :O

HAha, du flytter fra det, jeg flyttet til det. Se det du gjør er mer logisk xD jeg klarer enda ikke helt forklare hvorfor jeg endte opp hit :p

Men jeg synes også at mørketida er herlig da :) Sliter mer med midnattsola :O

Hvorfor flytta du opp? Studie eller jobb?

Jeg påvirkes sånn av mørketiden. Negativt. Så gleder meg til å slippe den. Midnattsola elsker jeg. Masse energi:)

Hvorfor flytta du opp? Studie eller jobb?

Jeg påvirkes sånn av mørketiden. Negativt. Så gleder meg til å slippe den. Midnattsola elsker jeg. Masse energi:)
Mja si det. Jeg var "ferdig" med hjemstedet mitt og trengte miljøbytte :) kjente plassen fra før pga ei tante som bor her og min daværende kjæreste var herfra. Så det kom en jobbmulighet og den tok jeg kun fordi jeg bare MÅTTE opp hit [emoji14] så ble det slutt med han derre og jeg ble værende og da møtte jeg nåværende samboer og da var det gjort [emoji85]

Godt at det går fremover med utrednng/behanding
Ja, mange som synes det nå. Både i helsevesen og generelt rundt meg [emoji4] Bare synd man må miste deler av synet før det skjer noe innenfor normal tid. Dog har de innrømmet at dette er kinkig, og ikke løses optimalt hverken med operasjon eller medisiner. Håper bare på å kunne fungere litt bedre og få beholde synet [emoji4]

Er det bra med deg? Jeg venter på vår og sommer. I mai skal jeg egentlig til Spania, så jeg er veldig spent på hvordan det klaffer med alt annet...

Nei. Litt snø av brøytekanter, litt is her og der, (ikke trygg is på vannene, det er for mildt, plussgrader på dagen) men slett ikke vår heller, nattefrost og tele i bakken

Ferieplanlegging er litt sånn mental overlevelsesstrategi...
Høres overkommelig ut da [emoji4] Her er det endel snø, og masse is under snøen. Har alt hatt et par turer på ryggen, haha. Og i skrivende stund - 14.....

Vel, det er alltid kjekt å ha noe å se frem til! Jeg har lurt på dyreparken. Hun er bare 2 år, men ekstremt opptatt av dyr.

Nei til begge deler. Vil soooove!
Jeg håper du sover nå [emoji173]️ Jeg fikk hjem en unge med omgangssyken... Har roet seg, og håper for guds skyld at jeg ikke får det imorgen! Har ikke tid. Skal koble opp holter, og har 2 timer til på sykehuset denne uka...

Jeg håper du sover nå [emoji173]️ Jeg fikk hjem en unge med omgangssyken... Har roet seg, og håper for guds skyld at jeg ikke får det imorgen! Har ikke tid. Skal koble opp holter, og har 2 timer til på sykehuset denne uka...

Sover ikke, men skal legge meg nå. Dårlig kveld, men følte at jeg måtte trene litt. Litt usikker på om det var lurt. Jaja, får håpe det blir bedre i morgen!

Back
Topp