Gratis babypakker... :O

Mammaheks

Forelsket i forumet
Heisann!
Noen som har fått pakker fra http://babypakker.no/ ??
Da jeg gikk gravid med de to andre fikk jeg babypakker fra Rimi :3 men de er jo sagablott siden den gangen. Vet ikke om disse pakkene er noe å ha, men tenker at jeg skal kikke på dem ^.^
 
Jeg skal hente på lørdag fra apotek 1, kiwi og rema 1000. Spent på hva som er i de. Men finner ikke flere som man kan hente i butikk uten om bleiebøtte.
 
Har henta fra Kiwi, Rema og Apotek 1. Var mye bleier, kluter, smokker osv denne gangen. Bedre enn for fem år siden syns jeg. Får bruk for det meste tror jeg.
 
Jeg har tenkt å hente, men får ikke hentet riktig ennå, da det ikke må være mer enn tre mnd. igjen til termin. Og det er faktisk i morgen kom jeg til å tenke på nå[emoji16]
 
Jeg har hentet fra Kiwi og Apotek1. Skal innom Rema og hente pakke derfra i dag! Kjekke pakker med litt ulikt innhold og prøver.
 
Jeg også ble nysgjerrig å jukset litt på dato. Bra med gratis - godt å ha bleier til starten. Liker Apotek1 sin best. Fikk gratis viaplay i 2 mnd også. Står brukes før desember 2017 men funker enda.
 
Har henta fra Kiwi, Rema og Apotek 1. Var mye bleier, kluter, smokker osv denne gangen. Bedre enn for fem år siden syns jeg. Får bruk for det meste tror jeg.
Det jeg syntes var bedre Nå, var at det ikke var så mye kremer/såper osv. Små barn skal jo ikke ha så mye av det og mye jeg fikk var parfymer osv også i. Så liker at det er mer naturlige produkter alle kanskje kan bruke.
 
Jeg også ble nysgjerrig å jukset litt på dato. Bra med gratis - godt å ha bleier til starten. Liker Apotek1 sin best. Fikk gratis viaplay i 2 mnd også. Står brukes før desember 2017 men funker enda.

Ja har ikke brukt den Viaplay koden siden det sto at den var utgått, men får prøve siden den gikk hos deg. Ja er veldig for lyd med innholdet. Bra og ha litt forskjellige bleier å prøve seg frem på også. Og litt til mor med bind etc. Gleder meg til å hente rema 1000 sin, håper den er like bra.
 
Ja har ikke brukt den Viaplay koden siden det sto at den var utgått, men får prøve siden den gikk hos deg. Ja er veldig for lyd med innholdet. Bra og ha litt forskjellige bleier å prøve seg frem på også. Og litt til mor med bind etc. Gleder meg til å hente rema 1000 sin, håper den er like bra.

Vi prøvde den i stad å gikk inn.
Rema sin var også grei - mer bleier, tørservieter og våtservietter. En veldig stor body og en shampo/såpe. Alltid greit å ha. Brukte bare tørservieter hjemme og kun våtservietter på tur med storebror.
 
Vi prøvde den i stad å gikk inn.
Rema sin var også grei - mer bleier, tørservieter og våtservietter. Alltid greit å ha. Brukte bare tørservieter hjemme og kun våtservietter på tur med storebror.

Mer bleier er bra[emoji1305][emoji1305] ja våtservietter er jo perfekt i bilen og på tur. Sparer nok de[emoji4]
 
Back
Topp