Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah ja! Har lyst å kaste så å si alt jeg eier! Fytti gitt. Bare starte på nytt [emoji90]Vurderer å kaste ut halvparten av alt jeg eier, men det er en stemme i hodet mitt som konstant forteller meg at jeg trenger alle de ubrukelige tingene som hoper seg opp i kriker og kroker.
Mamma må prøve.
Mamma begynte med å klage. Og får et nytt. Som evt brukes på klasseselskap om det kommer for sent
Det er en ukristelig tid på døgnet!
Fått en tullat iPhone som lånetelefon.
Ikke helt fornøyd
Da var det onsdag igjen da. Ukene går. Gleder meg til våren. Lei av snø kombinert med vind.
Og vipps så ble "jeg må ha en knakande effektiv ettermiddag nå og få dokumnetert/avstemt en del konti, jeg er snart i mpl med å grave i dette her håper jeg og da må jeg bare få en del på plass, for det begynner å haste" til "sfo ringer" og vipps sitter jeg hjemme med et par unger som ikke er helt i skuddet i stedet.
Ingen alvorlig syke og jeg håper på fit for fight i morgen igjen, men ikke helt den ettermiddagen jeg hadde sett for meg nei. Får se om jeg får jobbet litt i kveld. Må snart hente yngste også ser jeg, og lage middag, og ja, sånn går nå dagene.
Eldste er på skolen.Æsj da[emoji20] håper barna er bedre idag!
Ah ja! Har lyst å kaste så å si alt jeg eier! Fytti gitt. Bare starte på nytt [emoji90]
Tok sofaen heller gitt. Mannen har visst snorkekonkurrase mot seg selv... [emoji90][emoji90][emoji88]
Joiner deg i drømmen om vår[emoji7]
Wow, du bare sydde en lue sånn helt plutselig? Imponerende!God morgen.
En smurf er levert, lua var blitt borte så mor sydde en ny av et hvitt fleecepledd som ble offret.
Ei er hjemme etter omgangssyke, og farer jobber hjemmefra .
Og jeg jobber
Jeg klipte et pledd, tråkla med grove sting, vrengte, stappa et halvt garnnøste i toppen og vips. LueWow, du bare sydde en lue sånn helt plutselig? Imponerende!