Skravletråd februar!

Jeg får åpnet større filer. Så det er ikke derfor. Men den nekter visst. En viss mulighet at jeg har den åpen på jobb, men arket skal jo kunne åpnes av mange på en gang. Men muligens ikke samme bruker to ganger....

Vurderer å kaste ut halvparten av alt jeg eier, men det er en stemme i hodet mitt som konstant forteller meg at jeg trenger alle de ubrukelige tingene som hoper seg opp i kriker og kroker.

Vurderer å kaste ut halvparten av alt jeg eier, men det er en stemme i hodet mitt som konstant forteller meg at jeg trenger alle de ubrukelige tingene som hoper seg opp i kriker og kroker.
Ah ja! Har lyst å kaste så å si alt jeg eier! Fytti gitt. Bare starte på nytt [emoji90]

Sitter å ler så jeg gråter. Ser Buffy (nostalgi ja)

Og i sesong 7 når Buffy skal drepe rektoren med en bazooka. Hele scenen er bare morsom gitt [emoji23][emoji23][emoji23]

Jammen gøy med slikt som dette innimellom

Neinei. Får legge meg. Har fått kommet over halvveis gjennom mønster på ermet. Og tenker jeg gjør ferdig mønsterdelen i morgen hvertfall.

Og i morgen skal også 2.etasje til pers! Unga får ta sine rom. Så får jeg gå gjennom all annet galskap. Natta [emoji16]

Tok sofaen heller gitt. Mannen har visst snorkekonkurrase mot seg selv... [emoji90][emoji90][emoji88]

Og vipps så ble "jeg må ha en knakande effektiv ettermiddag nå og få dokumnetert/avstemt en del konti, jeg er snart i mpl med å grave i dette her håper jeg og da må jeg bare få en del på plass, for det begynner å haste" til "sfo ringer" og vipps sitter jeg hjemme med et par unger som ikke er helt i skuddet i stedet.

Ingen alvorlig syke og jeg håper på fit for fight i morgen igjen, men ikke helt den ettermiddagen jeg hadde sett for meg nei. Får se om jeg får jobbet litt i kveld. Må snart hente yngste også ser jeg, og lage middag, og ja, sånn går nå dagene.

Æsj da[emoji20] håper barna er bedre idag!

God morgen.

En smurf er levert, lua var blitt borte så mor sydde en ny av et hvitt fleecepledd som ble offret.

Ei er hjemme etter omgangssyke, og farer jobber hjemmefra .

Og jeg jobber

Æsj da[emoji20] håper barna er bedre idag!
Eldste er på skolen.

Mellomste er hjemme, hun må fylle opp kroppen med energi og bli bittelitt mindre smittsom får hun får gå på skolen.

Du kommer til det.

Hun fikk omgangssyke

God morgen.

En smurf er levert, lua var blitt borte så mor sydde en ny av et hvitt fleecepledd som ble offret.

Ei er hjemme etter omgangssyke, og farer jobber hjemmefra .

Og jeg jobber
Wow, du bare sydde en lue sånn helt plutselig? Imponerende!

Jeg var med i en film i natt. Jeg hadde flere roller, og jeg skjønner ikke hvordan noe av det hang sammen. Tror jeg var et menneske i hundekostyme da jeg våknet.

Back
Topp