Har fått bestilt meg ny nå, håper virkelig den blir levert FORT.
Helst i morgen
Spørs på hvor du bestiller fra. Jeg bestilte fra Netonnet, det tok 2-3 uker... ><
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått bestilt meg ny nå, håper virkelig den blir levert FORT.
Helst i morgen
Å lage i til t går greit med glasur av et slag, men t til i? "ingen vil se det, jeg lover" trøstet jeg. Men vet ikke helt hvordan jeg skal klare det...
Klagde til selger, men ebay. Leverer sikkert ikke nytt i tide til bursdagen torsdag neste uke...
Kremt, kremt...Spørs på hvor du bestiller fra. Jeg bestilte fra Netonnet, det tok 2-3 uker... ><
Kremt, kremt...
Jeg betaler den ikke selv, bestilte fra avtale leverandøren til jobben.
Den var på lager så da kan det godt hende jeg får den levert på pulten min i løpet av morgendagen (dersom jeg er heldig), er avhengig av telefon på jobben
Det som irriterer meg mest er at jeg ikke klarer å få ut kontaktene mine eller slettet den
God morgen![]()
Hva skal du I dag da?
Jeg j*** migrene dag og ble avsluttet med at telefonen min røk til h****
Nå kan denne dagen bare ta slutt!!
Snart sju år gammel jente på gråten. Mamma lover å fikse. Klart jeg klarer å skrive over så ingen ser at kakebildet fra England desverre har stavet Krisitne i stedet for Kristine
Jeg er jo så god til å skrive med glasur, det et derfor jeg kjøper ferdig ;-)
Når man endelig la seg. Kjenner at man sovner. Og våkner av hosterie 5 min etterpå. Joda. Så gøy da. Ikke noe stor hosterie liksom. Men halsen klødde og jeg våkna. Vel. Får prøve igjen nå da å sovne.
Tenkte vaske ut huset i morgen. Fordel å få sove godt først liksom...
Men ny sendes i dag. Håper den kommer i tide, det blir... Vel .bestilt den 5. Kom den 13, så sendt den 14. Kaaaaaan komme 21-22? Bursdag 22Ikke så lett det der [emoji54]
Det skal jo stå navn. Vi får se. Kommer det nye i tide så tar vi det, elles må jeg kanskje bare dekke over og skrive nyttHmmmm. Legge på noen blomster på strategiske plasser?
Mamma må prøve.Uff da, så kjipt[emoji13]
Mamma fikser[emoji6]
Det er en ukristelig tid på døgnet!Jeg var på jobb igår[emoji13] må stå opp kl 0530, og det sliter jeg med...
Det skal jo stå navn. Vi får se. Kommer det nye i tide så tar vi det, elles må jeg kanskje bare dekke over og skrive nytt
Noe sånn. Vi får se.Ja altså dekke over den delen av T siden T skal bli til I.
Håper jeg også. DefinitivtLykke til
Håper bildet kommer i tide![]()