Skravletråd februar!

Kjenner meg igjen [emoji54] men jeg er imun mot luftveisinfeksjoner i følge blodprøver hva de måtte bety... jeg kastet opp som en gris med influensa sist jeg. Mistet følsen i hender og føtter så de trodde jeg hadde slag. Det var skummelt det [emoji54]

Trodde ikke det gikk ann :p

Oj det hørtes skummelt ut :O

Halloen ;) har dere en fin dag?
Jeg har hatt en fin dag!
Var sååå trøtt i morges, så har drukket opp kafferasjonen min for dagen, og snart skal jeg på et to timer langt møte. Zzzzzzzzzzzz.... :(

Ellers har jeg vært på skolen og nå er jeg på jobb. Måtte ta en siesta i en halvtime på sofaen når jeg kom hjem, gitt. :D

Har du hatt en fin dag da? :)

Så sitter jeg her på korpsøvelse igjen. Halvveis nå. Få fra styret tilstede, en gikk nå. Ei gikk med en gang omtrent (logiske forklaringer altså) og en er rett og slett bortreist og derfor ikke her. Og ei spiller sammen med ungene. Så jeg sitter brått alene da.

Jaja. Kjekt å høre på dem i det minste :-)

Så sitter jeg her på korpsøvelse igjen. Halvveis nå. Få fra styret tilstede, en gikk nå. Ei gikk med en gang omtrent (logiske forklaringer altså) og en er rett og slett bortreist og derfor ikke her. Og ei spiller sammen med ungene. Så jeg sitter brått alene da.

Jaja. Kjekt å høre på dem i det minste :-)
Koselig å høre de spille da [emoji3] kjedelig å sitte alene men

Spørsmålet er vel hvordan du skal få til å hvile ^^

Jeg får sove alene. Først tvunget isolasjon siden jeg spydde. Nå vekker jeg bare ungene så mannen har begge inatt også mens jeg får kommet meg. Eneste problemet er at jeg får ikke hvile så ofte som jeg må. Nattesøvnen er på trynet siden alt gjør vondt. Uten eller med barn i senga. Hører de også gjennom døra stadig vekk :p og ettermiddagene er tunge. Men om jeg får hvile nok ja... det er faktisk et spørsmål :p

Det var ikke helt gode nyheter nei

Hadde håpet på bedre må jeg innrømme. Angående ryggen.

Generelt sykdomsmessig skjønner jeg ikke hvordan man kan få så mye så fort. Alt siden nyttår liksom...

Snart sju år gammel jente på gråten. Mamma lover å fikse. Klart jeg klarer å skrive over så ingen ser at kakebildet fra England desverre har stavet Krisitne i stedet for Kristine

Jeg er jo så god til å skrive med glasur, det et derfor jeg kjøper ferdig ;-)

Snart sju år gammel jente på gråten. Mamma lover å fikse. Klart jeg klarer å skrive over så ingen ser at kakebildet fra England desverre har stavet Krisitne i stedet for Kristine

Jeg er jo så god til å skrive med glasur, det et derfor jeg kjøper ferdig ;-)
Å nei noe så kjedelig [emoji21] godt hun har deg [emoji4]

Å lage i til t går greit med glasur av et slag, men t til i? "ingen vil se det, jeg lover" trøstet jeg. Men vet ikke helt hvordan jeg skal klare det...

Klagde til selger, men ebay. Leverer sikkert ikke nytt i tide til bursdagen torsdag neste uke...

Back
Topp