Skravletråd februar!

Å lage i til t går greit med glasur av et slag, men t til i? "ingen vil se det, jeg lover" trøstet jeg. Men vet ikke helt hvordan jeg skal klare det...

Klagde til selger, men ebay. Leverer sikkert ikke nytt i tide til bursdagen torsdag neste uke...

Hmmmm. Legge på noen blomster på strategiske plasser?

Spørs på hvor du bestiller fra. Jeg bestilte fra Netonnet, det tok 2-3 uker... ><
Kremt, kremt...
Jeg betaler den ikke selv, bestilte fra avtale leverandøren til jobben.
Den var på lager så da kan det godt hende jeg får den levert på pulten min i løpet av morgendagen (dersom jeg er heldig), er avhengig av telefon på jobben

Det som irriterer meg mest er at jeg ikke klarer å få ut kontaktene mine eller slettet den

Kremt, kremt...
Jeg betaler den ikke selv, bestilte fra avtale leverandøren til jobben.
Den var på lager så da kan det godt hende jeg får den levert på pulten min i løpet av morgendagen (dersom jeg er heldig), er avhengig av telefon på jobben

Det som irriterer meg mest er at jeg ikke klarer å få ut kontaktene mine eller slettet den

Enda godt! Hmmm, jeg kan ikke noe om det heller. Bare lar de være jeg :P

Når man endelig la seg. Kjenner at man sovner. Og våkner av hosterie 5 min etterpå. Joda. Så gøy da. Ikke noe stor hosterie liksom. Men halsen klødde og jeg våkna. Vel. Får prøve igjen nå da å sovne.

Tenkte vaske ut huset i morgen. Fordel å få sove godt først liksom...

Snart sju år gammel jente på gråten. Mamma lover å fikse. Klart jeg klarer å skrive over så ingen ser at kakebildet fra England desverre har stavet Krisitne i stedet for Kristine

Jeg er jo så god til å skrive med glasur, det et derfor jeg kjøper ferdig ;-)

Uff da, så kjipt[emoji13]
Mamma fikser[emoji6]

Når man endelig la seg. Kjenner at man sovner. Og våkner av hosterie 5 min etterpå. Joda. Så gøy da. Ikke noe stor hosterie liksom. Men halsen klødde og jeg våkna. Vel. Får prøve igjen nå da å sovne.

Tenkte vaske ut huset i morgen. Fordel å få sove godt først liksom...

Håper du sover søtt nå[emoji4]

God morgen jenter[emoji1]
Onsdag og jobb, vinterfest på skolen i ettermiddag[emoji2]

Hmmmm. Legge på noen blomster på strategiske plasser?
Det skal jo stå navn. Vi får se. Kommer det nye i tide så tar vi det, elles må jeg kanskje bare dekke over og skrive nytt

Uff da, så kjipt[emoji13]
Mamma fikser[emoji6]
Mamma må prøve.

Mamma begynte med å klage. Og får et nytt. Som evt brukes på klasseselskap om det kommer for sent

Back
Topp