Skravletråd februar!

Da var det onsdag igjen da. Ukene går. Gleder meg til våren. Lei av snø kombinert med vind.

Da var det onsdag igjen da. Ukene går. Gleder meg til våren. Lei av snø kombinert med vind.
Men det er bedre enn det var i fjor hvor det bare var is og veldig, veldig glatt

Og vipps så ble "jeg må ha en knakande effektiv ettermiddag nå og få dokumnetert/avstemt en del konti, jeg er snart i mpl med å grave i dette her håper jeg og da må jeg bare få en del på plass, for det begynner å haste" til "sfo ringer" og vipps sitter jeg hjemme med et par unger som ikke er helt i skuddet i stedet.

Ingen alvorlig syke og jeg håper på fit for fight i morgen igjen, men ikke helt den ettermiddagen jeg hadde sett for meg nei. Får se om jeg får jobbet litt i kveld. Må snart hente yngste også ser jeg, og lage middag, og ja, sånn går nå dagene.

Men det er bedre enn det var i fjor hvor det bare var is og veldig, veldig glatt

Joda, men i dag fikk jeg vondt i øynene av å være ute, og det henger i enda :(
Vinden blåser skyer av snø over alt. Vi har nesten ikke hatt snø de siste ukene, men brøytebilene går jevnlig for å ta snøen vekk fra veiene.

Og vips har vi definitivt sykt barn.

Jeg teller timer. Det er 49 timer til fetterens bursdag.

Vaska hele første etasje. Tenkte 2.etasje skal til pers i morgen da [emoji90]

Ble med de to gangene håper jeg, men ikke mer enn 45 minutter siden siste, så vi får se. Spist halvannet pizzastykke (små vel og merke) og hviler/halvsover på badegulvet etter eget ønske. Påstår hun blir kvalm om hun går opp.

Det er altså mellomste, nesten sju år.

Jeg er alene med tre unger så eldste settes til å passe yngste og jeg går mellom badet og dem

Jeg er sulten!
Skikkelig sulten også :p
Vet at sambo har laget grøt til middag, men har fryktelig lyst til å kjøre innom Peppes på vei hjem...... Stor pizza. Med biff, løk og pepperoni. :angelic:

Men nei.

Det gikk to timer ... Crap

Jeg skulle jobbe overtid i morgen. Mannen har 3-4 dagers jobb å gjøre før helga, og jeg altså likeså, men for min del har jeg flere som kan hjelpe og muligheter til en lang dag på mandag og redde inn en del. Jeg blir nok hjemme med sykt barn i morgen. Jobbe på si likevel

Hlrtes lite gøy ut
Ja. Det var det.

Nå har jeg havna i sofaen og sliter med å få teknikken til å samarbeide så jeg får jobbe. Dvs. Jeg får åpnet mye. Men ikke det regnearket som koordinerer alt
Det er stort og tungt. Men det er nå måte på??

Back
Topp