IKM uke 8 ||

Det håper jeg også virkelig :D men tror ikke vi klaffa likevel :/ føler meg ikke like gravid som jeg gjorde for tre dager siden :/ hadde bare den følelsen av at «nå! Er jeg gravid lissom» men idag er alle symptomene borte vekk :P ikke øm i puppene lengere og stikkingene har gitt seg :( jaja! Jeg er mest sliten etter jobb bare men det er jeg jo alltid :P jaja! Jeg tester uansett før ikm :P :D haha!

Hadde lite eller ingen symptomer når jeg ble gravid med førstemann, så man kan jo like fullt være gravid[emoji6] Så lenge man traff med askjeinnleggen har man liksom gjort det man kan[emoji28] Er jo virkelig denne testingen som er gøy, og som blir mer og mer spennende i ikm trådene etterhvert som man nærmer seg «sin» uke[emoji1319]

IMG_5238.JPG

Øverste el test tatt på dagen i går, nederst for 20 minutter siden... veldig el smerter og murringer i magen. Nå må da det egget slippet snart?![emoji5] sd 14 i dag, fått lagt inn aksjer lørdag kveld, mandag kveld og i kveld. Burde sikkert legge inn i morgen også..[emoji41]

6 dpo. Syns kroppen er litt anderledes enn tidligere pp'r. Jeg pleier å få skikkelig vondt i puppene ved EL og ha det til IKM. Nå tror jeg EL var 8 februar og i går starta jeg å få vondt i puppene. Altså kommet mye senere og mindre ømme enn før. Kan ikke hatt EL 11 februar som jeg egentlig skulle ha, da jeg hadde null EL slim etter 7 februar. I tillegg, så har ikke samme mensen smerter murringene som jeg har hatt fra EL til IKM vært til stede. Før har det vært så vondt at jeg har måtte ta Paracet [emoji12] nå så kan jeg kjenne litt små murring av og på. Jeg starter også gjerne med litt uren hud 1-2 dager før IKM. Og jeg har fått 3 fine kviser i ansiktet i går. Noe som er veldig tidlig. Jeg pleier også å ha en del lotian aktig utflod nesten rett etter eggløsning til IKM. Nå er det mye mindre enn vanlig. Om dette betyr noe aner jeg ikke [emoji23] men kroppen min er i hvertfall en del anderledes nå i denne DPO land enn før [emoji12]

Vis vedlegget 243983

Hvorfor er testen ødelagt [emoji30]

Æsj, så kjedelig[emoji17] Ser jo ut som den ikke har fått nok fukt til å trekke gjennom, mener d står på disse tidligtestene at de bare skal dyppes i 3 sek, men jeg bruker å ta et par sek ekstra så jeg er sikker[emoji85] Du får ta en ny sammen med meg i kveld[emoji6]

Æsj, så kjedelig[emoji17] Ser jo ut som den ikke har fått nok fukt til å trekke gjennom, mener d står på disse tidligtestene at de bare skal dyppes i 3 sek, men jeg bruker å ta et par sek ekstra så jeg er sikker[emoji85] Du får ta en ny sammen med meg i kveld[emoji6]

Ja, jeg tror det er det som skjedde. Får prøve å dyppe litt lenger neste gang. Jeg er bare redd for at den skal få for mye [emoji28] Ja, ja! Prøve igjen i kveld [emoji16] Når tester du?

Ja, jeg tror det er det som skjedde. Får prøve å dyppe litt lenger neste gang. Jeg er bare redd for at den skal få for mye [emoji28] Ja, ja! Prøve igjen i kveld [emoji16] Når tester du?

Før jeg fikk med meg at dem skulle dyppes i 3 sek dyppet jeg dem i 10-12 slik jeg gjør med de andre, de var like negative likevel[emoji12]
Tror d blir rundt 19[emoji28]

Noen som skal teste i morgen? Jeg er 8 eller 9 dpo da. Kanskje litt tidlig, men klarer ikke vente mer

Hadde lite eller ingen symptomer når jeg ble gravid med førstemann, så man kan jo like fullt være gravid[emoji6] Så lenge man traff med askjeinnleggen har man liksom gjort det man kan[emoji28] Er jo virkelig denne testingen som er gøy, og som blir mer og mer spennende i ikm trådene etterhvert som man nærmer seg «sin» uke[emoji1319]
Det er jo testingen som er så gøy jo :P skal være ærlig og si at jeg startet P teste med EL strimmelene allerede 4 dpo :P Hahahah! Off! Skal ikke være lett dette nei :P

Da var første test tatt 7 dpo, og jommen ta er d ikke «noe» her...så får vi se om d utvikler seg til noe mer, eller om d bare er skyggestrek. Spent[emoji51]
Etter 2-3 min:
Image1518628794.836865.jpg

Etter 20 min:
Image1518628809.975810.jpg

Veldig sikker på at EL er i ferd med å skje. Latterlige EL smerter og ellers smerter i høyre nedre mageregion. Hvorfor i svarte skal EL være så vondt at det er glemmesak å ha seg :bag: orker ikke det i kveld når det gjør så vondt :sour:

Tok en test i dag tidlig. 6 dpo [emoji23] ikke har jeg trua denne pp'n heller. Så klart blenda!
20180214_092925.jpg

Back
Topp