IKM uke 8 ||

Jeg har mistet litt motet, jeg. Så på pulsen
Uff, ikke noe god følelse når håpet synker. Jeg veksler mellom ganske stort tro på graviditet til å tro at det aldri kommer til å skje i perioden fra el til ikm. Når er ikm for deg? Du var vel ikke mange dpo om jeg husker rett? :-)

Uff, ikke noe god følelse når håpet synker. Jeg veksler mellom ganske stort tro på graviditet til å tro at det aldri kommer til å skje i perioden fra el til ikm. Når er ikm for deg? Du var vel ikke mange dpo om jeg husker rett? :-)

Vekslingen er så slitsom. Masse håp til masse fortvilelse om hverandre. Litt usikker på IKM, men tror det er onsdag eller torsdag neste uke. Føles som en evighet til!

Dagens puls økte noe... 7 DPO... men troen er ikke tilstede da tempen er omtrent identisk som sist måned :(
Screenshot_20180212-165110.png

Vekslingen er så slitsom. Masse håp til masse fortvilelse om hverandre. Litt usikker på IKM, men tror det er onsdag eller torsdag neste uke. Føles som en evighet til!
Jeg vet. Bare venting uansett hvor man er i syklusen! Jeg tror jeg har el i dag, sånn nå! Så da er det elleve lange ventedager etterpå :)

Når tenker dere å teste, damer?

Jeg er 4 eller 5 dpo i dag, og har egentlig lovet samboeren å vente med test til ikm. Han er vekkreist til da. Spørs om jeg klarer å holde det løftet... Spesielt siden vi virkelig føler vi traff godt på el denne pp. I dag har jeg hatt treg mage, har mensmurringer og mye utflod. Såpass mye (og pga mensmurringene) at jeg trodde tr hadde kommet da jeg var på jobb i dag.

Er så dumt å få forhåpninger, når vi aldri før har vært i nærheten av positiv test. Sier til meg selv at jeg ikke skal få det, men det er mye enklere sagt enn gjort. :/

Når tenker dere å teste, damer?

Jeg er 4 eller 5 dpo i dag, og har egentlig lovet samboeren å vente med test til ikm. Han er vekkreist til da. Spørs om jeg klarer å holde det løftet... Spesielt siden vi virkelig føler vi traff godt på el denne pp. I dag har jeg hatt treg mage, har mensmurringer og mye utflod. Såpass mye (og pga mensmurringene) at jeg trodde tr hadde kommet da jeg var på jobb i dag.

Er så dumt å få forhåpninger, når vi aldri før har vært i nærheten av positiv test. Sier til meg selv at jeg ikke skal få det, men det er mye enklere sagt enn gjort. :/
Tester 10dpo, er ca 2 dpo nå så noen dager til.
Håper med deg på positiv test denne pp :)

Pixzie - pp1, b2, el 7-8/2 - IKM 19.2

Skjønner jeg har blingsa :meh: EL er nok helt i rute og kommer ca onsdag :banghead: har kort lutealfase og Ikm er riktig. Har fått feilberegna EL av en app og glemte å tenke sjøl :grumpy:

21 FEBRUAR

Mija 82 - teller ikke pp - b2 - EL 6/7 - IKM ca 21.01

MiniMe80 - PP26 - B1 - EL ca 08.01 - IKM ca 21.01

Viskelaer123 pp5 - b1 - el 06.02 - ikm 21.02

Steinbukk89 - pp4 - b2 - el 6/7.02 - ikm 21.02.18

Terne - pp 4 - B3 - EL 09.02 - ikm 21.02

Endrer EL til 14.02. IKM 25.02:

Terne - pp 4 - B3 - EL 14.02 - ikm 25.02

5 dpo her i dag...dagene går nå heldigvis fremover[emoji28] Første test har jeg bestemt ryker kvelden 7 dpo[emoji23]
Tenkte å starte 7 dop jeg også:happy090 siden jeg har bare 3 tester igjen så tester jeg 7-9 og 11 DPO :p krysser fingrene for det beste. Stikker sånn i h/ lysken i skrivende stund:eek: og puppene føles tung selv om jeg ligger. Føler meg så uggen i kroppen. Er så ubehagelig :/ bruker babyklister også :p Er bare 4 dpo idag:(

Jeg skal prøve å holde meg til minst 12 dpo denne gang. Blir så lei meg og mister motet av alle se negative testene. Er bare 2 dpo nå [emoji13] Bruker også babyklister, hostesaft, grapejuice og wild yam nå etter EL.

Ååh, så grusomt spennende :D
Ja, vi får se hvordan d går denne runden[emoji38]

Her blir det i morgen tidlig, 8 DPO :p
Flinka! Jeg tenkte 7 eller 8 dpo, men endte på kvelden 7 (så blir d liksom midt i mellom[emoji23])[emoji85]

Tenkte å starte 7 dop jeg også:happy090 siden jeg har bare 3 tester igjen så tester jeg 7-9 og 11 DPO :p krysser fingrene for det beste. Stikker sånn i h/ lysken i skrivende stund:eek: og puppene føles tung selv om jeg ligger. Føler meg så uggen i kroppen. Er så ubehagelig :/ bruker babyklister også :p Er bare 4 dpo idag:(

Godt vi er fler[emoji12] Jeg har en hel haug med tester liggende, så når den første er tatt blir jeg ikke å stoppe med d første[emoji23][emoji85] Spennende dager i vente for alle oss her inne, håper vi blir maaange gravide[emoji5]

Etter min snittsyklus sier ff at jeg har IKM på fredag (12 dpo), men siden jeg fikk mens på kvelden 14dpo i forrige pp har jeg tenkt å vente til minst søndag med å teste, og da kun hvis det ikke er noen tegn på tanta. Så holder meg her hos dere. :)

Ja, vi får se hvordan d går denne runden[emoji38]

Flinka! Jeg tenkte 7 eller 8 dpo, men endte på kvelden 7 (så blir d liksom midt i mellom[emoji23])[emoji85]

Godt vi er fler[emoji12] Jeg har en hel haug med tester liggende, så når den første er tatt blir jeg ikke å stoppe med d første[emoji23][emoji85] Spennende dager i vente for alle oss her inne, håper vi blir maaange gravide[emoji5]
Negativ 8 DPO:(

Vis vedlegget 243829

Mørkere i går enn i dag , da betyr vel det at eggløsning er i dag ?

Jeg ville sagt at det er senere - begge de testene er definert som negative, siden teststreken er svakere enn kontrollstreken.

Jeg har som regel to dager der teststrek er sterkere enn kontrollstreken, men dette varierer fra person til person.

Det kan selvfølgelig hende at du har lave nivåer, og aldri får sterkere strek enn dette, men jeg vil tro du kan få sterkere strek f.eks i kveld og evt i morgen og overimorgen. Før du har svakere strek igjen, er det vanskelig å si når el har vært.

Har du tatt el-tester i tidligere pp?

Jeg ville sagt at det er senere - begge de testene er definert som negative, siden teststreken er svakere enn kontrollstreken.

Jeg har som regel to dager der teststrek er sterkere enn kontrollstreken, men dette varierer fra person til person.

Det kan selvfølgelig hende at du har lave nivåer, og aldri får sterkere strek enn dette, men jeg vil tro du kan få sterkere strek f.eks i kveld og evt i morgen og overimorgen. Før du har svakere strek igjen, er det vanskelig å si når el har vært.

Har du tatt el-tester i tidligere pp?

Ja har testet tidligere. Har ganske kort stigning har jeg funnet ut. Gjerne bare en ettermiddag , men fikk ikke testet i går ettermiddag å nå var den svakere igjen. Får teste i ettermiddag å se om den blir sterkere igjen da. Er tappetafser å , å EL slimet har avtatt.

Back
Topp