Har bestilt den [emoji4]Spennende! Jeg trenger noe til settpinner. Skal du kjøpe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bestilt den [emoji4]Spennende! Jeg trenger noe til settpinner. Skal du kjøpe?
[emoji23][emoji23][emoji23] Men seriøst. Du kommer til å bli gal av den der lucid nightmare greia. Må løpe i endless halls og finne matchende orbs. Ble neeeesten gal gitt. Tenker på deg som ga mannen mountq videre liksom [emoji23][emoji23]Snik ^^
Æsj da. God bedring !Fader. Der kom spysjuka til meg og [emoji22]
Håper at du ikke blir syk
huff da
god bedring
Kostet bare kr 40 så ikke så farlig om det er et bomkjøp..Hmm. Første tanke er at de må være skkurat rett størrelse for å ikke falle ut
Åh neiFader. Der kom spysjuka til meg og [emoji22]

Håper det går fort over. God bedringFader. Der kom spysjuka til meg og [emoji22]
[emoji23][emoji23][emoji23] Men seriøst. Du kommer til å bli gal av den der lucid nightmare greia. Må løpe i endless halls og finne matchende orbs. Ble neeeesten gal gitt. Tenker på deg som ga mannen mountq videre liksom [emoji23][emoji23]
Haha har han den selv? Var veldig stolt og fornøyd når jeg fikk den da. Rålekker jo [emoji7]^^
Jeg kan vel gå den veien med en gang da![]()
Haha har han den selv? Var veldig stolt og fornøyd når jeg fikk den da. Rålekker jo [emoji7]
Du er snill du [emoji8][emoji23][emoji56]Nei. Han ser ikke helt lyst på det hele, men jeg får bare gi noe i retur.
Så koselig, hva skal dere se?Tid for kino![]()
Siste fifty shades filmenSå koselig, hva skal dere se?
Å F****
Jeg har glemt å kjøpe inn til boller med krem i morgen![]()
Som gravid kan du ta det som står på pakningsvedlegget.Hei. er så delte meninger om paracet, jeg er i uke 37 og har trolig influensa. Hodepine som er helt ekstrem, blant masse andre symptomer [emoji20]. Tok en paracet (1gr) kl 16 i dag og ble mye bedre i hodet. Nå er den tydeligvis ute. Er det trygt å ta fler ganger eller burde jeg heller lide meg gjennom? [emoji17]