Skravletråd februar!

Hvordan i alle dager skal jeg klare å komme meg i butikken i dag når Lille U er så skjønn der han sitter og leker?

Holdt på å rydde, men måtte sette meg ned. Kvalm og uggen. Ikke sånn at jeg må kaste opp, men ekkel liksom. Men jeg fikk tømt stuebordet (hjelpe meg, det var overfylt!) og vasket det, lagt vekk håndduker, satt på en ny klesvask og satt på oppvaskmaskinen. Nå skal jeg strikke litt. Måtte begynne på nytt med den andre votten til svigermor, hadde brukt for store pinner :(
Jeg liker å strikke rett vridd, men det er jammen meg knotete på settpinner!

Jeg er frisk [emoji3] men ME'en min er ikke bra etter sykdom og dårlig netter... på tirsdag skal jeg på sykehuset igjen og ingen kan passe lillegutt :/ de byttet plutselig dag her for en uke siden. Hadde egentlig fredag neste uke...

Kan du ringe sykehuset for høre om du får ordna timen slik at det passer med barnepass? Enn mannen?

Vi er 3 i komiteen men forrige gang hadde jeg ansvaret alene og denne gangen er vi to men hun andre har litt mye annet så jeg prøver å skjerme hun litt

Skjønner. Du skal ha for å stå på iallefall :)

Sånn fungerer det ikke... men skjønner hun vil være hjemme da [emoji4]

Jada. Sier ingenting på å ville være hjemme. Men da må man ta til takke med kontantstøtten. Og ikke synes det er urettferdig at hun ikke har full lønn og at det er dårlig gjort at jeg i det hele tatt han inntekt.

For jeg har ikke valgt min situasjon. Det har hun

Back
Topp