Skravletråd februar!

Oi så bra[emoji1] har dere funnet hus??

Nei. Mangler bolig. Det er vi på utkjikk etter nå. Men deilig å ha bhg plass fra august på begge. Om vi trenger får vi eldte inn tidligere. Når vi vil egentlig :)

har hatt en fin dag tross at vi enda er syke og lillegutt hadde våken natt <3
så skulle jeg fikse kontoen min her inne og når jeg logger inn med e-mailen min så har jeg ikke noen innlegg eller nick :p

så ja, da måtte jeg finne på nytt kallenavn. ikke så lett alltid, men positive oppi det hele er at jeg ENDELIG får logget inn med min gamle e-post adresse da :p

Bra du har lillemirakel i parantes[emoji23] ellers hadde jeg blitt forvirret..[emoji28]

Ja :/ men hadde ikke forventet særlig støtte fra mine. Traumatisk barndom med ustabilt hjem og en mor som aldri ser forbi sine egne ting. Så hun føler alltid hun har det verre. Så.. der var det forventa. Men der er det enda kun belastende. Hadde vært bedre med stillhet og null kontakt. Samme med svigers [emoji849] ikke heelt heldige med de heller :p
Skjønner men hadde vært godt med litt støtte jeg vil tro

God morgen

I løpet av natten fikk jeg til og med svar fra min amerikanske... Ehh... Nesten en slektning ? (svigerdatter til min tremenning) og kan nå gi mamma eposten til min tremenning. Hurra, det lønner seg av og til å styre på og granske fremmede folks bilder på Facebook.

Skulle jobbet med etterretning du[emoji28]

JADA!

Jeg starta dagen med minste som plutselig lå ved min side. Koselig det.

Gikk ned og de spiste frokost og gjorde seg klar til skole. Dessverre regner det veldig i dag og eldste skal ha karneval på skolen. Hu ville bli sminka som en pokemon i hele ansiktet... Men når det regner så heftig ble det litt mye. For da renner det bort... Så ble en lettere versjon, men fremdeles med kjennetegna til den pokemonen da. Hu ble fornøyd :)

På vei ut fra badet derimot, da slo jeg tåa mi i dørkarmen. Vondt i seg selv veldig. Gloser holdes inne. Så godt en kan da [emoji23]

Tenkte ikke mer over det før jeg kjente etter at det svir. Joda. Jeg blør jo på tåa og den er helt rød og oppskrapt. Digg da.

Jaja. Overlever vel det også. Men tærne er alltid så vonde å slå [emoji33]

Au![emoji31] god bedring til tåa!

Trøndelag [emoji4] hestehoven har jeg sett på snap fra der jeg vokste opp. Lengst vest i Trøndelag. Jeg bor i nabokommunen nå og her er det mest snø i veikanten enda [emoji848]

Så deilig med tidlig vårtegn[emoji173]️
Snø og is i veikanten her i Vestfold også[emoji13]

Back
Topp