T
Turid-Laila
Guest
Bedre sent enn aldri. God natt da [emoji33][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen var det her sånn en halvtime senere.Bedre sent enn aldri. God natt da [emoji33][emoji23]
Det var seint du gikk å la degBedre sent enn aldri. God natt da [emoji33][emoji23]

God morgenGod morgen
Kjenner jeg blir litt irritert når vi skriver at det skal være så å så mange voksbe og barn på hver dugnadsvakt å så kommer det 4 kommentarer om at barnet kan men ikke voksen.
Hadde det vært en så greit nokGod morgen
Forstår det er irriterende.
Usj ja. Og våkna før 9 av meg selv også. Helt topp [emoji23]Det var seint du gikk å la deg![]()
Er ikke gøy å være kvalm uansett grunn, håper det gir seg snartStår på jobb og kjenner kvalmen bygger seg opp igjen. Sto på jobb i går og måtte gå å spy mellom kundene. Stress. Er snart 14 uker og har ikke vært særlig kvalm hittil. Håper ikke det er noe som varer utover i svangerskapet![]()
Det er så utrolig tragisk at det er sånn [emoji57] nei... jeg har vært i nav siden jeg var 18. Måtte flytte vekk fra mamma... men hun forstår meg nå. Selv har hun fibromyalgi og 2 gikt typer selv. Men hun kan komme med disse ordene: så du vil ingenting? Gidder ingenting? Vil bare bli ufør? Vil du det resten av livet? For ett liv...
Han har ligget lavt på feber idag. Nesten ingenting. 38,3 på det meste. Håper det holder seg i natt og at han får sove ordentlig [emoji173]
Av alle rare ting man kan finne på å gjøre en torsdagskveld.
Søke rundt på facebook og sende bilder til mamma og lande ned på, jo vi, tror, og derfor sende melding til en villt fremmed kvinne usa for å spørre om hun er svigerdatteren til min tremenning.
Bedre sent enn aldri. God natt da [emoji33][emoji23]
God morgen
Kjenner jeg blir litt irritert når vi skriver at det skal være så å så mange voksbe og barn på hver dugnadsvakt å så kommer det 4 kommentarer om at barnet kan men ikke voksen.
Mannen påstår jeg er syk og må ta det med ro
Kommet meg i seng å ser serier.
Mannen er på sykehuset hos min svigerfar.
Men, blæ. Får man egentlig sendt meldinger på fb uten å legge til vedkommende? Meldingen står ikke som levert nemlig. Men jeg får opp knapp om å legge henne til i messenger. Det hadde jeg sånnsett ikke tenkt til. Jeg mener.
Mest trolig svigerdatter til min tremenning....