Mener vi nattammet/nattflaske frem til rundt 8 månederDet fikk jeg også høre av hs da eldste var fem mnd.
Særlig
Lot dem styre det litt selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener vi nattammet/nattflaske frem til rundt 8 månederDet fikk jeg også høre av hs da eldste var fem mnd.
Særlig
Jeg jobber til 20-21, på kontoret, to dager i uken nå som det er årsoppgjør.Ikke verre.
Har nesten på følelsen av at du jobber flere timer hver kveld
Så kjedelig da, så du fant ikke ut noe?Jeg jobber til 20-21, på kontoret, to dager i uken nå som det er årsoppgjør.
I dag er ikke en sånn dag
Jeg har brukt vesentlig mer tid på å undersøke bilder og profiler på fb for mamma
Som praktisk nok ikke er på fb
Jeg nattamming jo sånnsett toåringen enda jeg.Mener vi nattammet/nattflaske frem til rundt 8 måneder
Lot dem styre det litt selv
Når mine var så gamle hadde jeg mistet melken for lenge siden, hadde dessverre ikke det valgetJeg nattamming jo sånnsett toåringen enda jeg.
Sånn klassisk når jeg legger meg og like før vi står opp.
Litt lei jeg så mindre herStille det er her, og jeg som har litt skravletid for en gangsskyld..
Jeg fant altså som jeg skrev over, en kvinne som trolig er svigerdatter av min tremenning. Som mamma pleier sende julekort til, men fikk ikke i år. Som mamma skulle hatt kontakt med.Så kjedelig da, så du fant ikke ut noe?
Vet ikke dessverre
Stille det er her, og jeg som har litt skravletid for en gangsskyld..
Min eldste ammet jeg til han var litt under to. Da var jeg gravid .mellomste til hun var litt over to. Og yngste... Hun har åpenbart ikke tenkt å slutteNår mine var så gamle hadde jeg mistet melken for lenge siden, hadde dessverre ikke det valget
Så bra det er plasser da.Har fått svar nå fra to bhg. Ene har fore plasser til høsten ledig. Tok de inn mine måtte begge får plass. Høres tvilsomt at vi er så heldig at begge får halvparten av plassene :/
En annen bhg sendte meg mail nettopp at de hadde ledige plasser og ønsket begge jentene mine velkommen. Så er vel håper bare så usikker når man ikke kjenner bhgene i området eller vet nøyaktig hvor man skal bo[emoji85] du som bor i distriktet der nede. Tips om hvor man finner bolig til leie?
Hvor gammel er babyen deres igjen?
Det er det som roer mi på to også.Snart 8 måneder. Hun har hele veien hatt et stort behov for nærhet, og på natten er det kun pupp som roer henne om hun våkner.
Tusen takk [emoji173]Så herlig start på dagen[emoji173]️ Gratulerer med dagen[emoji324]
Tusen takk [emoji3]Gratulerer så mye med dagen din[emoji1][emoji1]
Det er det som roer mi på to også.
Heldigvis sover hun for det meste godt da.
Så bra det er plasser da.
Litt usikker , mulig det finnes noen facebookgrupper evt finn