Skravletråd februar!

Det fikk jeg også høre av hs da eldste var fem mnd.

Særlig
Mener vi nattammet/nattflaske frem til rundt 8 måneder :rolleyes:
Lot dem styre det litt selv

Ikke verre.
Har nesten på følelsen av at du jobber flere timer hver kveld
Jeg jobber til 20-21, på kontoret, to dager i uken nå som det er årsoppgjør.

I dag er ikke en sånn dag

Jeg har brukt vesentlig mer tid på å undersøke bilder og profiler på fb for mamma
Som praktisk nok ikke er på fb

Så kjedelig da, så du fant ikke ut noe?
Jeg fant altså som jeg skrev over, en kvinne som trolig er svigerdatter av min tremenning. Som mamma pleier sende julekort til, men fikk ikke i år. Som mamma skulle hatt kontakt med.

Eller altså. Saken er. Min mors onkel døde nylig
Han var den siste av 12 søsken, og barnløs og uten testamente.

Altså skal hva enn der er etter ham deles mellom arvingene av hans 11 søsken, hvordan også en annen døde barnløs så reelt ti, hvorpå da altså tingretten vil ha tilsendt navn og fødselsdato for disse 11 søsken og deres arvinger (siden alle altså er døde) og den eldste i flokken utvandret til Amerika, og min 65 år gamle tremenning er hennes datterdatter

Vet ikke dessverre

Har fått svar nå fra to bhg. Ene har fore plasser til høsten ledig. Tok de inn mine måtte begge får plass. Høres tvilsomt at vi er så heldig at begge får halvparten av plassene :/

En annen bhg sendte meg mail nettopp at de hadde ledige plasser og ønsket begge jentene mine velkommen. Så er vel håp ;) er bare så usikker når man ikke kjenner bhgene i området eller vet nøyaktig hvor man skal bo[emoji85] du som bor i distriktet der nede. Tips om hvor man finner bolig til leie?

Når mine var så gamle hadde jeg mistet melken for lenge siden, hadde dessverre ikke det valget
Min eldste ammet jeg til han var litt under to. Da var jeg gravid .mellomste til hun var litt over to. Og yngste... Hun har åpenbart ikke tenkt å slutte

Har fått svar nå fra to bhg. Ene har fore plasser til høsten ledig. Tok de inn mine måtte begge får plass. Høres tvilsomt at vi er så heldig at begge får halvparten av plassene :/

En annen bhg sendte meg mail nettopp at de hadde ledige plasser og ønsket begge jentene mine velkommen. Så er vel håp ;) er bare så usikker når man ikke kjenner bhgene i området eller vet nøyaktig hvor man skal bo[emoji85] du som bor i distriktet der nede. Tips om hvor man finner bolig til leie?
Så bra det er plasser da.
Litt usikker , mulig det finnes noen facebookgrupper evt finn

Snart 8 måneder. Hun har hele veien hatt et stort behov for nærhet, og på natten er det kun pupp som roer henne om hun våkner.
Det er det som roer mi på to også.

Heldigvis sover hun for det meste godt da.

Men, blæ. Får man egentlig sendt meldinger på fb uten å legge til vedkommende? Meldingen står ikke som levert nemlig. Men jeg får opp knapp om å legge henne til i messenger. Det hadde jeg sånnsett ikke tenkt til. Jeg mener.

Mest trolig svigerdatter til min tremenning....

Så bra det er plasser da.
Litt usikker , mulig det finnes noen facebookgrupper evt finn

Finn var lunkent. Vet det meste går over fb de fleste steder. Men har ikke funnet de rette gruppene tror jeg [emoji848]

Back
Topp