Skravletråd februar!

34 av 42 cm. 6 cm i dag da gitt. Hurra ! [emoji16] Bare noen få cm igjen før ermer blir starta på [emoji7]

Så deilig.
Her er det 1 m snø og mer daler ned, -9 i morges og -4 nå

Hvor ved kysten er det du bor?
Trøndelagskysten [emoji4] har vært velsignet med grønne vintre hele livet [emoji41] når vi først fikk litt snø arrangerte skolen ski- og akedag dagen etter.. For plutselig var snøen regna bort. Eller blåst bort [emoji23] her jeg bor nå, altså i nabokommunen til den jeg vokste opp i, er det litt mer stabil vinter. Vi får snø hvert år. Is også. Og like sikkert er det at været slår om og vi får holkeføre. Men det våres i februar her også. Selv om vi kan få flere snøfall enda [emoji4]

Noen som vet noe om barnehager i lier kommune og dekningen? Om det pleier være ledige plasser?

Av alle rare ting man kan finne på å gjøre en torsdagskveld.

Søke rundt på facebook og sende bilder til mamma og lande ned på, jo vi, tror, og derfor sende melding til en villt fremmed kvinne usa for å spørre om hun er svigerdatteren til min tremenning.

Stille det er her, og jeg som har litt skravletid for en gangsskyld..

Her

Får ikke jobbet likevel, når jeg ble ferdig med disse usa-undersøkelsene for mamma og skulle logge meg på jobb og føre føre bilag så en kollga år tatt fatt på en oppgave i morgen tidlig et par timer før jeg kommer på jobb, så ble jeg bare kastet ut av visma så da ble det en mail om t hun kan evt føre dem for meg om hun vil....

Fikk forresten beskjed om at det var lurt å avslutte nattamming nå. Nå ammer vi tross alt kun for kos og av vane. Alle babyer er jo like selvfølgelig :rolleyes:

Her

Får ikke jobbet likevel, når jeg ble ferdig med disse usa-undersøkelsene for mamma og skulle logge meg på jobb og føre føre bilag så en kollga år tatt fatt på en oppgave i morgen tidlig et par timer før jeg kommer på jobb, så ble jeg bare kastet ut av visma så da ble det en mail om t hun kan evt føre dem for meg om hun vil....
Du må da få slappe av en gang i blant du også og Visma skjønte det visst :P

Fikk forresten beskjed om at det var lurt å avslutte nattamming nå. Nå ammer vi tross alt kun for kos og av vane. Alle babyer er jo like selvfølgelig :rolleyes:
Det fikk jeg også høre av hs da eldste var fem mnd.

Særlig

Back
Topp