Skravletråd februar!

Hestehoven kommer raskt her ute på kysten [emoji5] plutselig blir det vår. I dag var det 3°. Gleder meg til å slippe å bruke brodder.
Så deilig.
Her er det 1 m snø og mer daler ned, -9 i morges og -4 nå

Hvor ved kysten er det du bor?

Å legge seg når barn er gått til skolen er nydelig. Om det så bare er for å ligge under dyna. Uten en lyd rundt seg. Slappe helt av. Kjenne etter på kroppen og hva den trenger.
Det hørtes deilig ut.

Når ungene har gått til skolen leverer jeg i bhg også drar jeg på jobb. Men i dag er jeg i det minste hjemme til middag.

God dag [emoji3]
Heldig meg som har fått flott undertøy av mannen og barna [emoji7] mormor kom på døra med blomster og penger [emoji4]
Ingen dårlig start på bursdagen min [emoji4]

I natt trodde jeg at kroppen min skulle dø... er så sliten etter sykdom

Lillegutt sovnet i 6 tiden etter å ha våknet hvert 5 min fordi han var utilpass... 40 i feber hadde han og tok 8 timer før den gikk ned [emoji53] han sover enda [emoji54][emoji54]

Så herlig start på dagen[emoji173]️ Gratulerer med dagen[emoji324]

Dårlig natt :p

Ellers venter jeg nå på psykologtimen min :) hjem til mann og baby etterpå. Håper formen er okei til å sy på noen boxere. Og kanskje planlegge litt mønster til stoffer jeg skal testsy som er på vei :) enn du?

Her har det vært en full dag. Først var jeg hos pappa og spiste frokost. Så hadde jeg lunsj med farmor. Hentet gullet fra barnehagen og ordnet i stand middag. Kroppen er helt kaputt nå kjenner jeg[emoji28]

Fått planlagt litt mønster?

Æh, så trøtt i kroppen i dag. Skal ta med lillemor på tur nå. Hun kommer til å protestere, men vi trenger begge frisk luft.

Her har det vært en full dag. Først var jeg hos pappa og spiste frokost. Så hadde jeg lunsj med farmor. Hentet gullet fra barnehagen og ordnet i stand middag. Kroppen er helt kaputt nå kjenner jeg[emoji28]

Fått planlagt litt mønster?

Det høres ut som en full dag ja! Skjønner godt du er sliten.

Nei ble til at jeg måtte få sydd ting som har ligget lenge ferdig klippet. Få de ut av hodet på listen «bør-gjøre og irriterer seg over st jeg har utsatt det» :p så sydde 9 herreboxere i str L til mannen :) han trengte påfyll og hadde lovet disse lenge. Han har valgt ut stoff og mønster til alle selv så ville få de ferdig. Har enda fire fem igjen som må syes men nærmer meg :)

Det høres ut som en full dag ja! Skjønner godt du er sliten.

Nei ble til at jeg måtte få sydd ting som har ligget lenge ferdig klippet. Få de ut av hodet på listen «bør-gjøre og irriterer seg over st jeg har utsatt det» :p så sydde 9 herreboxere i str L til mannen :) han trengte påfyll og hadde lovet disse lenge. Han har valgt ut stoff og mønster til alle selv så ville få de ferdig. Har enda fire fem igjen som må syes men nærmer meg :)

Så kult :D Blir så imponert av at det er så mange her som syr alt mulig![emoji173]️
Greit å få unnagjort ting fra «bør-gjøre» lista.
Da kan du glede deg til nye prosjekter når du er ferdig!

Å legge seg når barn er gått til skolen er nydelig. Om det så bare er for å ligge under dyna. Uten en lyd rundt seg. Slappe helt av. Kjenne etter på kroppen og hva den trenger.

Luksus å kose dyna litt ekstra[emoji2]

God dag [emoji3]
Heldig meg som har fått flott undertøy av mannen og barna [emoji7] mormor kom på døra med blomster og penger [emoji4]
Ingen dårlig start på bursdagen min [emoji4]

I natt trodde jeg at kroppen min skulle dø... er så sliten etter sykdom

Lillegutt sovnet i 6 tiden etter å ha våknet hvert 5 min fordi han var utilpass... 40 i feber hadde han og tok 8 timer før den gikk ned [emoji53] han sover enda [emoji54][emoji54]

Gratulerer så mye med dagen din[emoji1][emoji1]

Så kult :D Blir så imponert av at det er så mange her som syr alt mulig![emoji173]️
Greit å få unnagjort ting fra «bør-gjøre» lista.
Da kan du glede deg til nye prosjekter når du er ferdig!

Oppdaga i det siste at det er flere syere her. Det synes jeg er gøy :D

Jepp. Får stoffer over helga som blir prioritet 1 og sy noe fint av. Har så langt bare en jakke i boks jeg vet jeg skal sy. Ellers er jeg litt i tvil. Men trooor det blir en pysjamas iallefall. Et av stoffene er veldig sukkersøtt og nusselig så passer best til babyer :)

Back
Topp