God morgen alle sammen. Håper alle har hatt en fin natt.
Hvordan ser dagen deres ut?
Dårlig natt
Ellers venter jeg nå på psykologtimen min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen. Håper alle har hatt en fin natt.
God morgenGod morgen alle sammen. Håper alle har hatt en fin natt.
Skal den ikke være lenger enn det?28 cm av 42 cm strikka. Nå tar jeg jammen pause da. Gjerne greit å sove litt også [emoji16]
God morgenGod morgen alle sammen. Håper alle har hatt en fin natt.
natten har vært grei. Planen her er å sy minst et Babynest, helst to. Men usikker på om jeg rekker det 
Håper det går greitLillejenta sover I armene mine, men nå må jeg gjøre oss klare for å dra til helsestasjonen. Stakkar lille som må våkne nå <3
Hihi jo. Det er bare bolen det. Må etterpå strikke ermene slik at de skal innpå bolen OGSÅ skal resten strikkes [emoji16]Skal den ikke være lenger enn det?
Det kommer seg [emoji7]Da har du strikka bra langt![]()
Nydelig. Men guri så hardt det er å dra seg ut til tider... Sleit veeeeldig i dag. Og da var klokka 1230 liksom [emoji33][emoji23][emoji7]Kunne ikke vært mer enig!
Nyter virkelig å slappe av i senga når jeg er helt alene[emoji173]️
Håper det gikk fint hos HS [emoji8]Lillejenta sover I armene mine, men nå må jeg gjøre oss klare for å dra til helsestasjonen. Stakkar lille som må våkne nå <3
Hihi jo. Det er bare bolen det. Må etterpå strikke ermene slik at de skal innpå bolen OGSÅ skal resten strikkes [emoji16]
Håper det gikk fint hos HS [emoji8]
Uff da[emoji13] håper det gikk greit til slutt?
Å legge seg når barn er gått til skolen er nydelig. Om det så bare er for å ligge under dyna. Uten en lyd rundt seg. Slappe helt av. Kjenne etter på kroppen og hva den trenger.
har dere hatt en fin dag? Her er jeg så trøtt og sliten nå at hele kroppen gjør vondt 
Nei, den er fra wish [emoji41]For en fin vimpel! Har du laget selv?![]()
Hatt det veldig bra.God ettermiddaghar dere hatt en fin dag? Her er jeg så trøtt og sliten nå at hele kroppen gjør vondt
![]()
Hestehoven kommer raskt her ute på kysten [emoji5] plutselig blir det vår. I dag var det 3°. Gleder meg til å slippe å bruke brodder.Hestehov allerede?![emoji1] lykke!!