Så deilig.Hestehoven kommer raskt her ute på kysten [emoji5] plutselig blir det vår. I dag var det 3°. Gleder meg til å slippe å bruke brodder.
Her er det 1 m snø og mer daler ned, -9 i morges og -4 nå
Hvor ved kysten er det du bor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig.Hestehoven kommer raskt her ute på kysten [emoji5] plutselig blir det vår. I dag var det 3°. Gleder meg til å slippe å bruke brodder.
Det hørtes deilig ut.Å legge seg når barn er gått til skolen er nydelig. Om det så bare er for å ligge under dyna. Uten en lyd rundt seg. Slappe helt av. Kjenne etter på kroppen og hva den trenger.
Var veldig fin hvert fallNei, den er fra wish [emoji41]

Hva studerer du?Hatt det veldig bra.
Hatt samling de siste dagene og det er utrolig gøy å være student![]()
God dag [emoji3]
Heldig meg som har fått flott undertøy av mannen og barna [emoji7] mormor kom på døra med blomster og penger [emoji4]
Ingen dårlig start på bursdagen min [emoji4]
I natt trodde jeg at kroppen min skulle dø... er så sliten etter sykdom
Lillegutt sovnet i 6 tiden etter å ha våknet hvert 5 min fordi han var utilpass... 40 i feber hadde han og tok 8 timer før den gikk ned [emoji53] han sover enda [emoji54][emoji54]
God ettermiddaghar dere hatt en fin dag? Her er jeg så trøtt og sliten nå at hele kroppen gjør vondt
![]()
Dårlig natt![]()
Ellers venter jeg nå på psykologtimen minhjem til mann og baby etterpå. Håper formen er okei til å sy på noen boxere. Og kanskje planlegge litt mønster til stoffer jeg skal testsy som er på vei
enn du?
Her har det vært en full dag. Først var jeg hos pappa og spiste frokost. Så hadde jeg lunsj med farmor. Hentet gullet fra barnehagen og ordnet i stand middag. Kroppen er helt kaputt nå kjenner jeg[emoji28]
Fått planlagt litt mønster?
God morgen![]()
Helsestasjonen her. Hva med deg?
God morgennatten har vært grei. Planen her er å sy minst et Babynest, helst to. Men usikker på om jeg rekker det
![]()
Det høres ut som en full dag ja! Skjønner godt du er sliten.
Nei ble til at jeg måtte få sydd ting som har ligget lenge ferdig klippet. Få de ut av hodet på listen «bør-gjøre og irriterer seg over st jeg har utsatt det»så sydde 9 herreboxere i str L til mannen
han trengte påfyll og hadde lovet disse lenge. Han har valgt ut stoff og mønster til alle selv så ville få de ferdig. Har enda fire fem igjen som må syes men nærmer meg
![]()
Å legge seg når barn er gått til skolen er nydelig. Om det så bare er for å ligge under dyna. Uten en lyd rundt seg. Slappe helt av. Kjenne etter på kroppen og hva den trenger.
Ha en fin dag på jobben [emoji4]
Hadde vært så greit om de gjorde det. Hun pleide elske laks. Men den tiden er visst forbi [emoji848]
God dag [emoji3]
Heldig meg som har fått flott undertøy av mannen og barna [emoji7] mormor kom på døra med blomster og penger [emoji4]
Ingen dårlig start på bursdagen min [emoji4]
I natt trodde jeg at kroppen min skulle dø... er så sliten etter sykdom
Lillegutt sovnet i 6 tiden etter å ha våknet hvert 5 min fordi han var utilpass... 40 i feber hadde han og tok 8 timer før den gikk ned [emoji53] han sover enda [emoji54][emoji54]
Til slutt sovnet hun. Og da våknet eldste. Og begge holdt det gående på skift stortsett hele natta.
Så kultBlir så imponert av at det er så mange her som syr alt mulig![emoji173]️
Greit å få unnagjort ting fra «bør-gjøre» lista.
Da kan du glede deg til nye prosjekter når du er ferdig!
Håpe det endrer seg igjen[emoji2]