Hørtes ut som en skikkelig drittnatt![emoji31]
En av mange slike denne forkjølesestiden [emoji31][emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ut som en skikkelig drittnatt![emoji31]
Ble det en protesteringstur da?Æh, så trøtt i kroppen i dag. Skal ta med lillemor på tur nå. Hun kommer til å protestere, men vi trenger begge frisk luft.
Trøndelagskysten [emoji4] har vært velsignet med grønne vintre hele livet [emoji41] når vi først fikk litt snø arrangerte skolen ski- og akedag dagen etter.. For plutselig var snøen regna bort. Eller blåst bort [emoji23] her jeg bor nå, altså i nabokommunen til den jeg vokste opp i, er det litt mer stabil vinter. Vi får snø hvert år. Is også. Og like sikkert er det at været slår om og vi får holkeføre. Men det våres i februar her også. Selv om vi kan få flere snøfall enda [emoji4]Så deilig.
Her er det 1 m snø og mer daler ned, -9 i morges og -4 nå
Hvor ved kysten er det du bor?
Syns jeg også. Skulle være dåpspynt, men var så mange forskjellige farger på den. Så ble teipa opp over lekematta til mini.Var veldig fin hvert fall![]()
Vet ikke dessverreNoen som vet noe om barnehager i lier kommune og dekningen? Om det pleier være ledige plasser?
Frokost med pappa og lunsj med farmor.
Henting i bhg og lagd middag. Føler hele dagen bare har gått i ett[emoji4]
Gikk det greit på helsestasjon? [emoji4]
Ble det en protesteringstur da?
Offentlige anskaffelserHva studerer du?![]()
Hei hei halloStille det er her, og jeg som har litt skravletid for en gangsskyld..
Stille det er her, og jeg som har litt skravletid for en gangsskyld..
Du må da få slappe av en gang i blant du også og Visma skjønte det visstHer
Får ikke jobbet likevel, når jeg ble ferdig med disse usa-undersøkelsene for mamma og skulle logge meg på jobb og føre føre bilag så en kollga år tatt fatt på en oppgave i morgen tidlig et par timer før jeg kommer på jobb, så ble jeg bare kastet ut av visma så da ble det en mail om t hun kan evt føre dem for meg om hun vil....
Hvor gammel er babyen deres igjen?Fikk forresten beskjed om at det var lurt å avslutte nattamming nå. Nå ammer vi tross alt kun for kos og av vane. Alle babyer er jo like selvfølgelig![]()
Du må da få slappe av en gang i blant du også og Visma skjønte det visst![]()
Ikke verre.Ja, men fire bilag skulle ikke tatt lang tid. Jeg bare rakk det ikke før jeg måtte gå for å rekke bhg og sfo
Det fikk jeg også høre av hs da eldste var fem mnd.Fikk forresten beskjed om at det var lurt å avslutte nattamming nå. Nå ammer vi tross alt kun for kos og av vane. Alle babyer er jo like selvfølgelig![]()