Skravletråd februar!

Bedre sent enn aldri. God natt da [emoji33][emoji23]
God morgen var det her sånn en halvtime senere.

Bytte bleien min, fastslo hun. Gå på badet.

Oppe fant vi storebror så de fikk hver sin banan også fant han ei bok om Gogo som faktisk kom fra goboken til ham for 9 år siden, som han leser for henne. De leker og jeg meg igjen. Men jeg klarer ikke sovne da. Mannen sover, til åtte ba han om
Mellomste sover også.

Jeg har tenkt å stå opp og se Bjørgen og co gå i OL 8.15 tenker jeg

God morgen

Kjenner jeg blir litt irritert når vi skriver at det skal være så å så mange voksbe og barn på hver dugnadsvakt å så kommer det 4 kommentarer om at barnet kan men ikke voksen.

God morgen :happy: Her er det hvitt, men ganske bløtt :meh: Holder oss inne da minstebroren er litt forkjølet , så vil ikke gjøre det verre akkuratt :D

Står på jobb og kjenner kvalmen bygger seg opp igjen. Sto på jobb i går og måtte gå å spy mellom kundene. Stress. Er snart 14 uker og har ikke vært særlig kvalm hittil. Håper ikke det er noe som varer utover i svangerskapet :p

Står på jobb og kjenner kvalmen bygger seg opp igjen. Sto på jobb i går og måtte gå å spy mellom kundene. Stress. Er snart 14 uker og har ikke vært særlig kvalm hittil. Håper ikke det er noe som varer utover i svangerskapet :p
Er ikke gøy å være kvalm uansett grunn, håper det gir seg snart

Det er så utrolig tragisk at det er sånn [emoji57] nei... jeg har vært i nav siden jeg var 18. Måtte flytte vekk fra mamma... men hun forstår meg nå. Selv har hun fibromyalgi og 2 gikt typer selv. Men hun kan komme med disse ordene: så du vil ingenting? Gidder ingenting? Vil bare bli ufør? Vil du det resten av livet? For ett liv...

Mange ser dessverre ikke lengre forbi sin egen nesetipp. Ingen velger det. Ingen ønsker det av slike grunner

Av alle rare ting man kan finne på å gjøre en torsdagskveld.

Søke rundt på facebook og sende bilder til mamma og lande ned på, jo vi, tror, og derfor sende melding til en villt fremmed kvinne usa for å spørre om hun er svigerdatteren til min tremenning.

Oi, det hørtes spennende ut[emoji1]

God morgen

Kjenner jeg blir litt irritert når vi skriver at det skal være så å så mange voksbe og barn på hver dugnadsvakt å så kommer det 4 kommentarer om at barnet kan men ikke voksen.

Det er faktisk irriterende...

Måtte ut og hente medisin. Kjøpte meg kaffe etter handlinga. Rett og slett for å snike inn 10 minutter alene tid i bilen før jeg må hjem til mann og barna [emoji85] trenger at noen ikke henger som flått på meg døgnet rundt. Selv dusjen igår føltes trang ut. :p trenger friske unger og litt space snart :p

Men, blæ. Får man egentlig sendt meldinger på fb uten å legge til vedkommende? Meldingen står ikke som levert nemlig. Men jeg får opp knapp om å legge henne til i messenger. Det hadde jeg sånnsett ikke tenkt til. Jeg mener.

Mest trolig svigerdatter til min tremenning....

Kan du ikke legge henne til i Messenger midlertidig?[emoji4]

Back
Topp