Skravletråd februar!

Mulig jeg har spurt før, men hvor bor du??[emoji2] bor ved kysten jeg også, men ikke sett noen hestehover[emoji13]
Trøndelag [emoji4] hestehoven har jeg sett på snap fra der jeg vokste opp. Lengst vest i Trøndelag. Jeg bor i nabokommunen nå og her er det mest snø i veikanten enda [emoji848]

Trøndelag [emoji4] hestehoven har jeg sett på snap fra der jeg vokste opp. Lengst vest i Trøndelag. Jeg bor i nabokommunen nå og her er det mest snø i veikanten enda [emoji848]
Jeg blir alltid så glad når jeg ser første hestehov. Ikke sett på Vestlandet ennå. Bor også langs kysten :happy:

Lillejenta er sur I dag.
Det er fredag, og jeg skulle lage meg O'boy. Tomt for melk. Jaja. Skulle prøve noen sjokoladeboller med Daim I da. Ikke godt! Fredagen sin det.... :hilarious:

Ikke vi heller, før vi traff rett lege. Da vi begynte med fast føde ble det enda verre, hun slima veldig og var på masse røntgen av lunger, men alt så fint ut. Ingen bilyd. Men lav feber i 3 mnd og en crp som vippa mellom 20 og 50 uten god forklaring. Viste seg å være betennelse i spiserør og slimhinner, så fikk medisiner 9 mnd gammel. Gikk knapt en uke, så var det ikke mer snørr og slim. Dog litt av og på I perioder, men mye bedre med medisiner. Blir nå 2 og går på de enda. Kan være verdt å sjekke om det ikke gir seg [emoji4][emoji171]

Åssen er formen til eldste nå?

Så bra dere traff rett. Og fikk riktig hjelp :)

Hun har fått spysjuka nå :/ så formen er enda verre. Spydd i ti timer i strekk hele tiden [emoji31]

Back
Topp