ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Fikk nytt stoff i posten idag! Elsker det[emoji16][emoji16][emoji16] det er veldig veldig sant![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk nytt stoff i posten idag! Elsker det[emoji16][emoji16][emoji16] det er veldig veldig sant![]()

Jeg aner ikke? Hun var verdens mest kresne unge frem til hun var rundt 10 år. Etter det har hun plutselig begynt å spise veldig mye variert mat![]()
Fikk nytt stoff i posten idag! Elsker det![]()
Lykke tilNå er det boligjakt
Sender på pmBilde bilde bilde?? [emoji16][emoji16][emoji16]
Flytter du fra syrommet?Nå er det boligjakt

Jeg hadde fortsatt så lenge du og hun har glede av det. Her ammet jeg til han selv ikke ville mer når han var rundt 18-19 mnd![]()
Au. Her bet han meg en gang. Jeg skvatt sånn at jeg sa au litt høyt og trakk meg fort vekk. Og da skvatt han igjen, så han gjorde det aldri igjenDet er planenAmmet første til hun var 19 måneder, så får vi se hvor lenge det går denne gangen. Hun biter, men jeg trir ikke hun gjør det med vilje. Dårlig sugetak
![]()

Lykke til
Flytter du fra syrommet?![]()
Oh no! Det er jo helt krise det!Jaa jeg må forlate mitt syrom [emoji31] får sannsynligvis bare tak i noe med to soverom. Har jaggu ikke tenkt på hvor i alle dager jeg skal få satt opp maskinparken og stoffene [emoji15][emoji15][emoji15]

Oh no! Det er jo helt krise det!![]()
Oj det var stort. Vårt er ca 215/220 kvm. Her har jo jeg fått to syrom, pluss vi har kjellerstue som ungene bruker en delEr aldri like heldig og får et helt hus på 280kvm med eget syrom i lier kommuneikke til denne prisen vi betaler nå
![]()

Gleder megTusen takk. Håpet er at vi flytter i juni allerede [emoji16][emoji16][emoji16]
Oj det var stort. Vårt er ca 215/220 kvm. Her har jo jeg fått to syrom, pluss vi har kjellerstue som ungene bruker en delgreit med stor plass. Hvorfor flytter dere?
![]()
Gleder meg
Prøve å holde meg her også da, men tiden strekker ikke alltid til [emoji57] Åssen er det med deg?Så bra du er i gang[emoji4]
Koselig at du titter innom her[emoji173]️
Ja kan se for meg det [emoji4][emoji4]Vesentlig mindre søl fra de store enn den lille her.
Oj. Da skjønner jeg det ønsket med å flytte så langt vekk og bare starte på nytt.Vi leier huset til søstra mi. Så betaler bare skkurat hennes utgifter på huset og det hun betaler i skatt for å leie ut.
Så greit med masse plass! Her er huset ærlig talt for stort. Vi har en ubrukt kjellerstue med møbler etter søstra mi. Masse her er hennes. Vi bruker bare overetasjen. Og syrommet bruker jeg i underetasjen. Men hadde fint klart oss bare oppe
Vi flytter av maaange grunnerjeg blir ikke frisk og får ikke rett hjelp her oppe da tilbudet rett og slett er for dårlig. Håpet er mer tilgjengelige fysio med spesialistutdanning i buskerud og omegn. Samtidig hater jeg veldig å bo her. To km unna foreldrene mine og de rjeg vokste opp. Veldig traumatisk barndom og det nærmest hjemsøker meg å måtte bo her. Bor i huset min svigerbror som plutselig ble syk og døde bodde hele sitt liv. Enda mange ting igjen fra han her. For vondt. Og jeg hater plassen. Har null nettverk. Ingen vennee bor her. Alle er flyttet sørover.
Hele mitt nettverk av venner med barn spesielt er i buskerud og akershus. Jeg har liksom bare vonde ting her oppe. Og lyst å prøve noe nytt. Ikke bare flytte to timer som vi har gjort i årevis før vi fikk barn. Men virkelig etablere oss. På et helt nytt sted. Nye bekjentskaper. Nye muligheter.
Pluss vi er begge veldig underbetalte i jobbene våre (sammenlignet med samme arbeidsgiverkonsern sørpå for begge så den biten hjelper på) for det er jaggu ikke billigere p bo og leve her oppe![]()
Håper dere får et bedre liv der, og at du får hjelp med helsen dinJa, det blir nok litt heftig. De regner med at jeg er ganske sliten når vi er ferdig [emoji85] Jeg gruer meg mer til det enn spinalpunksjon egentlig.Åherregud så lenge [emoji15] jeg tok mr i ti minutter på lørdag. Lenge nok med den lyden![]()