Skravletråd februar!

Igang med legging. Eldste supertrøtt men vrang som vanlig ved leggingen. Nesespray var slett ikke populært.
Stua og kjøkkenet ser ut som er dass. Det må tas. Orker virkelig ikke stå opp til sånt rot med leker overalt. Forsøkt å rydde jevnlig men med ei rastløs jente hjemme fra bhg var det umulig. Jo mer en rydder jo mer rot hentes frem. Men kroppen jobber virkelig mot meg. Til og med vondt opp til kjeven fordi hele kroppen spenner seg for hver bevegelse jeg må ta :( spøker for ny dose sterke smertestillende idag. Hadde håpa unngå det, men kjenner at jeg sliter for mye nå :(

Tenkte å ta meg en tur ut alene snart [emoji4] må hente ut litt astma medisin til meg og må å nye filter til øretermometeret. Gått en del denne uka [emoji13]

Whaaaat?? Å herrefred [emoji85][emoji85][emoji85] åssen i guds navn har man råd til sånt [emoji28] drøm! Rolls roysen av broderimaskiner :p
Jeg fikk den av min kjære :woot: hadde aldri klart å gå å bruke så mye penger selv. Selvom det var jeg som dro kortet :shifty::yuck: Men digger maskinen da!

Igang med legging. Eldste supertrøtt men vrang som vanlig ved leggingen. Nesespray var slett ikke populært.
Stua og kjøkkenet ser ut som er dass. Det må tas. Orker virkelig ikke stå opp til sånt rot med leker overalt. Forsøkt å rydde jevnlig men med ei rastløs jente hjemme fra bhg var det umulig. Jo mer en rydder jo mer rot hentes frem. Men kroppen jobber virkelig mot meg. Til og med vondt opp til kjeven fordi hele kroppen spenner seg for hver bevegelse jeg må ta :( spøker for ny dose sterke smertestillende idag. Hadde håpa unngå det, men kjenner at jeg sliter for mye nå :(
Uff :wtf: forstår virkelig følelsen av at du må ta det. Er slik selv. Blir i litt dårlig humør om jeg må stå opp til rot i stue og på kjøkken . God bedring :Heartred

God formiddag alle sammen. Jeg er jo helt tragisk på forum om dagen, men sniker innom ved tid og ork [emoji4] Jeg er helt utmattet så sover mye. Kjedelig hverdag [emoji12] Men for oppdateringen sin skyld så skal jeg inn på nevrokirurgisk på Riksen på fredag, og prosessen er i gang. Ohoy, nerver.

Så bra du er i gang[emoji4]
Koselig at du titter innom her[emoji173]️

Back
Topp