Tror det er en som heter leie i buskerudFinn var lunkent. Vet det meste går over fb de fleste steder. Men har ikke funnet de rette gruppene tror jeg [emoji848]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er en som heter leie i buskerudFinn var lunkent. Vet det meste går over fb de fleste steder. Men har ikke funnet de rette gruppene tror jeg [emoji848]
Tror det er en som heter leie i buskerud
Ah skjønnerEr medlem i den
Så bra daOj... får plass garantert i bhg i lier [emoji15] gikk fortere enn jeg troddebegge får plass. I samme bhg. Og mi eldste kan begynne før august om hun trenger.
Nå kom mannen hjem
Wow! Det var mange boxere! Du er flinkDet høres ut som en full dag ja! Skjønner godt du er sliten.
Nei ble til at jeg måtte få sydd ting som har ligget lenge ferdig klippet. Få de ut av hodet på listen «bør-gjøre og irriterer seg over st jeg har utsatt det»så sydde 9 herreboxere i str L til mannen
han trengte påfyll og hadde lovet disse lenge. Han har valgt ut stoff og mønster til alle selv så ville få de ferdig. Har enda fire fem igjen som må syes men nærmer meg
![]()
To ble klippet ut, ett ble nesten ferdig. Gikk tom for fyllHvordan gikk det, ble det et eller to nest?
orket ikke å gå ut i regnet igjen, så får kjøpe mer imorgen 
Her regner det!Som det snør.
Gleder meg ikke til å dra ut og kjøre nå

Kan knapt vente å se. Som stoffavhengig gleder man seg over alt stoffet andre kjøper og får ogsåOppdaga i det siste at det er flere syere her. Det synes jeg er gøy
Jepp. Får stoffer over helga som blir prioritet 1 og sy noe fint av. Har så langt bare en jakke i boks jeg vet jeg skal sy. Ellers er jeg litt i tvil. Men trooor det blir en pysjamas iallefall. Et av stoffene er veldig sukkersøtt og nusselig så passer best til babyer![]()
Min eldste liker flere fiskesorter enn meg, og maser om mer fisk. Jeg er svært lite glad i fiskHåper og detliker unger som spiser endel fisk ;p

Så flink du er34 av 42 cm. 6 cm i dag da gitt. Hurra ! [emoji16] Bare noen få cm igjen før ermer blir starta på [emoji7]

Jeg har sydd en del vimpler og navnebannere som folk skal bruke i dåpSyns jeg også. Skulle være dåpspynt, men var så mange forskjellige farger på den. Så ble teipa opp over lekematta til mini.

Så bra da
Kan knapt vente å se. Som stoffavhengig gleder man seg over alt stoffet andre kjøper og får også![]()
Min eldste liker flere fiskesorter enn meg, og maser om mer fisk. Jeg er svært lite glad i fisk![]()
Jeg hadde fortsatt så lenge du og hun har glede av det. Her ammet jeg til han selv ikke ville mer når han var rundt 18-19 mndSnart 8 måneder. Hun har hele veien hatt et stort behov for nærhet, og på natten er det kun pupp som roer henne om hun våkner.

Jeg aner ikke? Hun var verdens mest kresne unge frem til hun var rundt 10 år. Etter det har hun plutselig begynt å spise veldig mye variert matHva er henmeligheten?![]()