Skravletråd februar!

[emoji23][emoji23][emoji23] Men seriøst. Du kommer til å bli gal av den der lucid nightmare greia. Må løpe i endless halls og finne matchende orbs. Ble neeeesten gal gitt. Tenker på deg som ga mannen mountq videre liksom [emoji23][emoji23]

huff da
god bedring

Takk. Ligger mest og føler meg dritt som ble dårlig. Fordi mannen må ta begge ungene inatt. Unger som vekker hverandre og ikke sover natta gjennom. Dette kan bli spennende. Men kan ikke sove og ligge å spy med eldste rett ved siden av. Ei heller ha baby når jeg er så dårlig og kaster opp

[emoji23][emoji23][emoji23] Men seriøst. Du kommer til å bli gal av den der lucid nightmare greia. Må løpe i endless halls og finne matchende orbs. Ble neeeesten gal gitt. Tenker på deg som ga mannen mountq videre liksom [emoji23][emoji23]

^^
Jeg kan vel gå den veien med en gang da :D

Hei. er så delte meninger om paracet, jeg er i uke 37 og har trolig influensa. Hodepine som er helt ekstrem, blant masse andre symptomer [emoji20]. Tok en paracet (1gr) kl 16 i dag og ble mye bedre i hodet. Nå er den tydeligvis ute. Er det trygt å ta fler ganger eller burde jeg heller lide meg gjennom? [emoji17]

Hei. er så delte meninger om paracet, jeg er i uke 37 og har trolig influensa. Hodepine som er helt ekstrem, blant masse andre symptomer [emoji20]. Tok en paracet (1gr) kl 16 i dag og ble mye bedre i hodet. Nå er den tydeligvis ute. Er det trygt å ta fler ganger eller burde jeg heller lide meg gjennom? [emoji17]
Som gravid kan du ta det som står på pakningsvedlegget.
Med andre ord, ta mer dersom du føler du trenger det.

Der som _KAN_ være problematisk er dersom man gjør det mange dager å rad

Back
Topp