Skravletråd februar!

Lurer på hvordan denne vil være til å oppbevare strikkepinner i :rolleyes:
s-l1600.jpg

Jeg er frisk [emoji3] men ME'en min er ikke bra etter sykdom og dårlig netter... på tirsdag skal jeg på sykehuset igjen og ingen kan passe lillegutt :/ de byttet plutselig dag her for en uke siden. Hadde egentlig fredag neste uke...

Musemor syns egentlig det er ganske deilig å sitte i sofaen og bli vartet opp med varm te inntil videre...
Må i butikken en liten tur etterhvert

Åh det hørtes veldig deilig ut. Jeg er syk også men likefullt nødt å være oppegående med ungene her [emoji849] å sotte i sofaen og få te servert ut hørtes avslappende ut :) nyt det før du må ut :)

Skjønner men hadde vært godt med litt støtte jeg vil tro

Absolutt. Eller ingen kontakt hadde og funka. Når det er påtvunget kontakt som bare er belastende blir det verre enn om vi hadde vært uten noen

Fysj, det er kjipt![emoji31]
God bedring!

Takk. Snart 24 timer uten oppkast. Håper det er over. Nå har jaggu jeg blitt skikkelig dårlig. Utmatta og selve huden gjør vondt. Så nå bær det ikke komme noe oppkast. Klarer ikke mer sykdom hos barna. Bare til jeg er frisk iallefall. Som visstnok aldri blir å skje føles det ut som :p

Har faktisk ei som er misunnelig på meg fordi jeg får penger. Hun jobber ikke og får ikke penger av nav [emoji85]

Samme eksempel her. Svigersøss. Fordi vi begge har lønn (redusert) siden jeg er sykemeldt og han i permisjon. Fordi hun er ferdig med sin permisjon og har valgt å gå hjemme med ungen. Mener hun burde få full lønn likevel

Kengubarnet og kompisen skal snart på badeland.
Jeg burde prøve å sove litt ellers sovner jeg på kino i kveld... sovnet ikke før over 3 i natt

Samme eksempel her. Svigersøss. Fordi vi begge har lønn (redusert) siden jeg er sykemeldt og han i permisjon. Fordi hun er ferdig med sin permisjon og har valgt å gå hjemme med ungen. Mener hun burde få full lønn likevel
Sånn fungerer det ikke... men skjønner hun vil være hjemme da [emoji4]

Back
Topp