Er derfor jeg har det [emoji4]Bra du har lillemirakel i parantes[emoji23] ellers hadde jeg blitt forvirret..[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er derfor jeg har det [emoji4]Bra du har lillemirakel i parantes[emoji23] ellers hadde jeg blitt forvirret..[emoji28]
Litt sært, men vi traff joOi, det hørtes spennende ut[emoji1]
Kunne det .Men trengte det faktisk ikke. Tror sånne står som "ikke levert" til de er godtatt og lest.Kan du ikke legge henne til i Messenger midlertidig?[emoji4]
Nja. Det besto mest av at mamma visste at "Joe er gift med Anna. Og joda. Det der må da vel være Joe?"Skulle jobbet med etterretning du[emoji28]
Musemor syns egentlig det er ganske deilig å sitte i sofaen og bli vartet opp med varm te inntil videre...
Må i butikken en liten tur etterhvert
Bedre sent enn aldri. God natt da [emoji33][emoji23]
Skjønner men hadde vært godt med litt støtte jeg vil tro
Vurderer du å høre etter?Mannen påstår jeg er syk og må ta det med ro
Mhm angrer på at jeg sa ja til å være i reisekomiteen. Var så mye ekstra forrige gang også..
Fysj, det er kjipt![emoji31]
God bedring!
Håper dere andre slipper unna[emoji15]
Enig der.Absolutt. Eller ingen kontakt hadde og funka. Når det er påtvunget kontakt som bare er belastende blir det verre enn om vi hadde vært uten noen
Har faktisk ei som er misunnelig på meg fordi jeg får penger. Hun jobber ikke og får ikke penger av nav [emoji85]
Vi er 3 i komiteen men forrige gang hadde jeg ansvaret alene og denne gangen er vi to men hun andre har litt mye annet så jeg prøver å skjerme hun littNeste gang kan kanskje noen andre ta ansvaret så du slipper her gang
Gjør det foreløpig..Vurderer du å høre etter?
Sånn fungerer det ikke... men skjønner hun vil være hjemme da [emoji4]Samme eksempel her. Svigersøss. Fordi vi begge har lønn (redusert) siden jeg er sykemeldt og han i permisjon. Fordi hun er ferdig med sin permisjon og har valgt å gå hjemme med ungen. Mener hun burde få full lønn likevel