Skravletråd februar!

har hatt en fin dag tross at vi enda er syke og lillegutt hadde våken natt <3
så skulle jeg fikse kontoen min her inne og når jeg logger inn med e-mailen min så har jeg ikke noen innlegg eller nick :p

så ja, da måtte jeg finne på nytt kallenavn. ikke så lett alltid, men positive oppi det hele er at jeg ENDELIG får logget inn med min gamle e-post adresse da :p

Uff :( visste ikke sånt som det kunne være refluks tegn? Medisineres di for refluks nå eller?

Her har hun harka og vært tett siden fødselen. Yngste altså.

Eldste er bedre idag. Håper bare hun ikke forverres utover kvelden som igår :)

Ikke vi heller, før vi traff rett lege. Da vi begynte med fast føde ble det enda verre, hun slima veldig og var på masse røntgen av lunger, men alt så fint ut. Ingen bilyd. Men lav feber i 3 mnd og en crp som vippa mellom 20 og 50 uten god forklaring. Viste seg å være betennelse i spiserør og slimhinner, så fikk medisiner 9 mnd gammel. Gikk knapt en uke, så var det ikke mer snørr og slim. Dog litt av og på I perioder, men mye bedre med medisiner. Blir nå 2 og går på de enda. Kan være verdt å sjekke om det ikke gir seg [emoji4][emoji171]

Åssen er formen til eldste nå?

Etter å ha sett Kong Skull Island, tenker jeg at jeg skulle hatt King Kong som mitt kjæledyr [emoji7]

Ja, det blir nok litt heftig. De regner med at jeg er ganske sliten når vi er ferdig [emoji85] Jeg gruer meg mer til det enn spinalpunksjon egentlig.
Det skjønner jeg. Men håper du får gode svar!

God morgen

I løpet av natten fikk jeg til og med svar fra min amerikanske... Ehh... Nesten en slektning ? (svigerdatter til min tremenning) og kan nå gi mamma eposten til min tremenning. Hurra, det lønner seg av og til å styre på og granske fremmede folks bilder på Facebook.

God morgen

I løpet av natten fikk jeg til og med svar fra min amerikanske... Ehh... Nesten en slektning ? (svigerdatter til min tremenning) og kan nå gi mamma eposten til min tremenning. Hurra, det lønner seg av og til å styre på og granske fremmede folks bilder på Facebook.
God morgen :)

JADA!

Jeg starta dagen med minste som plutselig lå ved min side. Koselig det.

Gikk ned og de spiste frokost og gjorde seg klar til skole. Dessverre regner det veldig i dag og eldste skal ha karneval på skolen. Hu ville bli sminka som en pokemon i hele ansiktet... Men når det regner så heftig ble det litt mye. For da renner det bort... Så ble en lettere versjon, men fremdeles med kjennetegna til den pokemonen da. Hu ble fornøyd :)

På vei ut fra badet derimot, da slo jeg tåa mi i dørkarmen. Vondt i seg selv veldig. Gloser holdes inne. Så godt en kan da [emoji23]

Tenkte ikke mer over det før jeg kjente etter at det svir. Joda. Jeg blør jo på tåa og den er helt rød og oppskrapt. Digg da.

Jaja. Overlever vel det også. Men tærne er alltid så vonde å slå [emoji33]

Hestehoven kommer raskt her ute på kysten [emoji5] plutselig blir det vår. I dag var det 3°. Gleder meg til å slippe å bruke brodder.

Mulig jeg har spurt før, men hvor bor du??[emoji2] bor ved kysten jeg også, men ikke sett noen hestehover[emoji13]

JADA!

Jeg starta dagen med minste som plutselig lå ved min side. Koselig det.

Gikk ned og de spiste frokost og gjorde seg klar til skole. Dessverre regner det veldig i dag og eldste skal ha karneval på skolen. Hu ville bli sminka som en pokemon i hele ansiktet... Men når det regner så heftig ble det litt mye. For da renner det bort... Så ble en lettere versjon, men fremdeles med kjennetegna til den pokemonen da. Hu ble fornøyd :)

På vei ut fra badet derimot, da slo jeg tåa mi i dørkarmen. Vondt i seg selv veldig. Gloser holdes inne. Så godt en kan da [emoji23]

Tenkte ikke mer over det før jeg kjente etter at det svir. Joda. Jeg blør jo på tåa og den er helt rød og oppskrapt. Digg da.

Jaja. Overlever vel det også. Men tærne er alltid så vonde å slå [emoji33]

Aiaiai, det er vondt det!

Lillejenta våkner tidligere nå for tiden. Rundt kl 8. Det hadde vært greit om hun hadde sovet skikkelig på natten! :hilarious:

Der var omgangssyken inntatt huset hos eldste :/

Rart å ha første dag på kontoret denne uken og så er det fredag

Back
Topp